artykuły

nasze-testyNASZE TESTY
Reklama
Seal 50 – idealny kamper na świeżym powietrzu

Seal 50 – idealny kamper na świeżym powietrzu

Na łamach PC 3/2022 znajdziecie nasz test Seal 50 – pojazdu ze stajni Rimor, który zachwycił nas unikatowym układem wnętrza dla 6 osób. Model o długości nieco ponad 730 cm w tyle zabudowy skrywa aż 4 koje. Zaaranżowane wzdłużnie do kierunku jazdy rozdziela minikorytarz, skąd prowadzą drzwi do łazienki usytuowanej centralnie w tyle.

Podczas naszego testu sprawdziliśmy m.in., jak w zimowych warunkach poradzi sobie kamper, w którym nie zastosowano rozwiązania w postaci podwójnej podłogi. Komplet sprzętu narciarskiego dla całej załogi? Seal 50 marki Rimor nie ma co prawda typowego garażu, ale 2 luki bagażowe po obu stronach zabudowy bez problemu pomieszczą narty o długości nawet 2 m. Nasze początkowe obawy, że propozycja zaprojektowana na czas wakacyjnych wojaży nie sprawdzi się podczas zimowych ferii, były więc bezzasadne. Egzemplarz, jaki użyczyła nam firma taniekamperowanie.pl, poddaliśmy 10-dniowemu testowi na czas zimowego caravaningu w Austrii. I z testu tego wyszedł zwycięsko!

Marka Rimor produkuje kilka serii pojazdów kempingowych. Seal to linia ekonomiczna plus bazuje na Fiacie Ducato. To duża rodzina – aż 14 modeli i wszystkie kuszą dobrym stosunkiem ceny do jakości. Seal 50 to jeden z większych samochodów kempingowych – ma długość 734 cm i 6 miejsc do jazdy i spania. Nas ujął wybitnie przestronną strefą dzienną, ale nie tylko.

Jak kamper bez pakietu zimowego sprawuje się w warunkach zimowych? Czy faktycznie 6-osobowa załoga może liczyć na komfort przestrzeni? Jak w praktyce sprawdza się nietypowy aranż zabudowy testowanego modelu? Na te i inne pytania odpowiadamy na łamach bieżącego wydania „Polskiego Caravaningu”.

taniekamperowanie.pl


Redakcja07.06.20220 zdjęć 10