To właśnie sprawia, że Tourer Citroën jest wyjątkowy:
Dział konstrukcyjny LMC zbudował pojazd płaski, tworząc model Tourer i Tourer Lift. Seria Citroëna oferuje w sumie trzy różne wersje układu – jedną wersję Tourer i dwie wersje Tourer Lift z praktycznym opuszczanym łóżkiem. Ta funkcja jest szczególnie popularna wśród rodzin. Po złożeniu elegancko chowa się w suficie, jest szybko dostępny w razie potrzeby i zajmuje bardzo mało miejsca.
Dzięki otwartej, prostej konstrukcji z jasnego dębu z akcentami w matowej bieli i taupe, pojazd ten jest przeznaczony dla kilku pokoleń podróżujących razem i może pomieścić do czterech osób. Wyposażony jest w komfortowe drzwi wejściowe o szerokości 70 cm (w zależności od układu), niski stopień coupé, łóżka pojedyncze i podwójne, powłokę odporną na odciski palców oraz przesuwaną umywalkę zapewniającą dodatkową przestrzeń w łazience.
Odkryj już teraz nasze układy Tourer oparte na Citroenie!
INFORMACJE TECHNICZNE:
Dane techniczne pojazdu
Wymiary łóżek / miejsc do spania
1)Podane wymiary są wartościami standardowymi określonymi w procedurze homologacji modelu. Ze względu na tolerancje produkcyjne wymiary rzeczywiste mogą odbiegać od podanych powyżej. Odchylenia do ± 3% wymiarów są prawnie dopuszczalne i możliwe. Fabryczna instalacja wyposażenia opcjonalnego może mieć wpływ na podane wymiary danego modelu lub układu.
* INFORMACJA
Określona masa w stanie gotowości do jazdy jest wartością domyślną zdefiniowaną w procedurze homologacji modelu. Ze względu na tolerancje produkcyjne, rzeczywista masa ważona w stanie gotowym do jazdy może odbiegać od wartości podanej powyżej. Odchylenia do ± 5% masy w stanie gotowości do jazdy są prawnie dopuszczalne i możliwe. Dopuszczalny zakres w kilogramach podany jest w nawiasach po masie w stanie gotowości do jazdy. Podana przez producenta masa wyposażenia opcjonalnego to wartość obliczona dla każdego typu i układu, na podstawie której firma LMC określa maksymalną masę dostępną dla wyposażenia opcjonalnego montowanego fabrycznie. Ograniczenie wyposażenia opcjonalnego ma na celu zapewnienie, że minimalna masa użytkowa, tj. prawnie przewidziana wolna masa bagażu i wyposażenia dodatkowego, jest rzeczywiście dostępna w stosunku do ładowności pojazdów dostarczonych przez LMC. Rzeczywistą masę pojazdu fabrycznie można określić dopiero po zważeniu go na końcu linii. Jeżeli w wyjątkowych przypadkach ważenie wykaże, że pomimo ograniczenia wyposażenia dodatkowego ze względu na dopuszczalne odchylenie masy rzeczywista nośność spadnie poniżej minimalnej masy użytkowej, wspólnie z Państwa partnerem handlowym i Państwem sprawdzimy, czy nie powinniśmy np. zwiększyć ładowności pojazdu, przed dostawą pojazdu zmniejszyć liczbę siedzeń lub usunąć wyposażenie opcjonalne. Nie wolno przekraczać technicznie dopuszczalnej maksymalnej masy całkowitej pojazdu oraz technicznie dopuszczalnej maksymalnej masy przypadającej na oś. Szczegółowe informacje i objaśnienia na temat masy i konfiguracji pojazdu znajdziesz w dziale Informacje prawne.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Podwozie, ładunek i silnik
Rodzaj silnika
Wyposażenie pojazdu i kokpitu
Zabudowa z zewnątrz
Wnętrze zabudowy
Kuchnia
Ogrzewanie
System wody
System gazu i elektryki
Multimedia
LLT
2) Wszystkie zabudowy przyczep kempingowych i samochodów kempingowych LMC objęte są dwunastoletnią gwarancją na wnikanie wody, pod warunkiem, że pojazd jest corocznie serwisowany przez oficjalnego partnera LMC (obowiązują opłaty serwisowe). Należy pamiętać, że niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie samochodów kempingowych o maksymalnym przebiegu całkowitym wynoszącym 120 000 km.
PAKIETY:
Pakiet Tourer (+41 kg)*
Pakiet Winter, powietrze obiegowe (WPT) (+23 kg)*
* INFORMACJA
Fabryczna instalacja wyposażenia opcjonalnego zwiększa rzeczywistą masę pojazdu i zmniejsza masę użytkową. Dodatkowa masa wskazana dla pakietów i wyposażenia opcjonalnego pokazuje dodatkową masę w porównaniu do standardowego wyposażenia danego modelu lub układu. Całkowita masa wybranego wyposażenia opcjonalnego nie może przekraczać masy określonej przez producenta dla wyposażenia opcjonalnego pokazanej w przeglądzie modeli. Jest to wartość obliczona dla każdego typu i układu, na podstawie której LMC określa maksymalną masę dostępną dla fabrycznie montowanego wyposażenia opcjonalnego. Szczegółowe informacje i objaśnienia na temat masy znajdziesz w dziale Informacje prawne.
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE:
Podwozie, ładunek i silnik
Zwiększenie masy
Zabudowa z zewnątrz
3) Tylko w połączeniu z podnoszonym dachem. Zapinana na guziki mata izolacyjna w podnoszonym dachu. Niedostępne w połączeniu z ogrzewaniem ciepłą wodą.
4) Dzięki specjalnemu wyposażeniu z podnoszonym dachem w łazience nie ma świetlika. Okno do łazienki jest dostępne jako opcja dla układu T 662 G i V646 G. Nie ma również świetlika i/lub okapu dachowego Midi Premium. Nie zaleca się używania dachu podnoszonego zimą.
Wnętrze zabudowy
Kuchnia
Ogrzewanie
System wody
System gazu i elektryki
Multimedia
Zdjęcia poglądowe, wyposażenie widoczne na zdjęciach może być wyposażeniem dodatkowym.
Wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi opartymi na niemieckich cenach sprzedaży. Ceny w innych krajach mogą się różnić ze względu na przeliczenie walut oraz podatek VAT, opłaty i cła importowe obowiązujące w danym kraju. Aby uzyskać aktualne ceny w swoim kraju, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą.
Przedstawiona oferta cenowa ma charatker informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Cena ostateczna uzależniona jest od indywidualnej konfiguracji pojazdu względem potrzeb klienta.