Kampery

Największa baza modeli kamperów - znajdź rozwiązanie dla siebie Największa baza modeli kamperów - znajdź rozwiązanie dla siebie
ReklamaBilbord - Hymer

LMC LMC Tourer Lift 2026

2026 r.
2200 cm3
140 KM 5 4 6990 mmnie56 000 €
ReklamaKA3 - dethleffs

Opis kampera

LMC Tourer to luksusowy kamper półzintegrowany osadzony na podwoziu Fiat Ducato, łączący elegancję, przestrzeń i komfort jazdy. Jego solidna, dobrze izolowana konstrukcja oraz przemyślane wnętrze sprawiają, że jest idealnym rozwiązaniem zarówno na krótkie wypady, jak i dłuższe podróże — z dowolną kategorią prawa jazdy B.

Parametry

dostępna niedostępna - brak danych
Producent
LMC
Podwozie
Fiat
Rodzaj zabudowy
półintegra
Model
LMC Tourer Lift 2026
Poj. Silnika
2200 cm3
Paliwo
diesel
Moc silnika
140 KM
Skrzynia biegów
manualna
Tempomat
Rok produkcji
2026
Rok modelowy
2026
Systemy wspomagania jazdy
-
DMC (kg)
3500 kg
Obrotowe fotele
Wielofunkcyjna kierownica
Alufelgi
Elektryczne lusterka
opcja
Zawieszenie pneumatyczne
Pneumatyczne podpory poziomujące
Ładowność (kg)
-
Poduszki powietrzne
kierowcy i pasażera
Kamera cofania
opcja
Maksymalna masa przyczepy (kg)
0 kg
Wersja zimowa
Kolor przedniego zderzaka
Zestaw głośnomówiący
opcja
Nawigacja
opcja
Oświetlenie led
Centralny zamek
Masa w stanie gotowości do jazdy (kg)
-
Przebieg (km)
-
Długość (mm)
6990 mm
Szerokosć (cm)
2320 mm
Wysokość (cm)
2900 mm

Zabudowa

Ogrzewanie rodzaj
truma
Butla gazowa
dwie
Dual/mono control
dual
Moskitiera w drzwiach
opcja
Markiza
opcja
Rolety okien przednich
Szerokość drzwi wejściowych
70 cm
Solar
opcja
Podwójna podłoga
Antena DVB-T

Kuchnia i łazienka

WC/Łazienka
Prysznic
razem
Pojemność lodówki/zamrażalnika (l)
-
Pochłaniacz
Piekarnik
Kuchenka gazowa
Zlew
System wentylacji SOG

Wnętrze

Łóżko z przodu
opcja
Klimatyzacja postojowa
Telewizor
Urządzenia multimedialne
Radio
Liczba miejsc do jazdy
4
Liczba miejsc do spania
5
Układ tylnego łóżka
2 łóżka oddzielne
Gniazda USB

Media

Akumlator
Przetwornica
Zbiornik wody szarej (l)
-
Zbiornik wody czystej (l)
-

SZCZEGÓŁOWE DANE

Silnik, podwozie i osiągi

  • Podwozie: Fiat Ducato — sprawdzone, dostosowane do całościowej zabudowy.

  • Silnik: diesel 2,2 l MultiJet, moc 140 KM (103 kW), spełniający normę Euro 6e.

  • Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa; w niektórych wersjach dostępna opcjonalnie automatyczna (8-biegowa).

  • DMC (dopuszczalna masa całkowita): 3 500 kg.

  • Masa własna (gotowy do jazdy): ok. 2 900 kg.

  • Ładowność: około 600 kg — jedne z najlepszych parametrów w klasie.

  • Rozstaw osi: około 4 035 mm (dla wersji ~6,99 m).

  • Maksymalna masa przyczepy hamowanej: do 2 000 kg.

  • Systemy bezpieczeństwa: ABS, ESP, ASR, wsparcie ruszania na wzniesieniu, czujnik ciśnienia w oponach, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.


Wymiary zewnętrzne i wewnętrzne (przykładowy wariant 6,99 m)

  • Długość: 6 990 mm.

  • Szerokość: 2 320 mm.

  • Wysokość całkowita: 2 800–2 900 mm (w zależności od pakietu).

  • Wysokość wnętrza: około 2 150–2 160 mm w salonie i sypialni (dzięki podnoszonemu łóżku nad częścią mieszkalną).


Miejsca do jazdy i spania

  • Miejsca do jazdy: 4 (opcja rozbudowy do 5).

  • Miejsca do spania: standardowo 4 — dwa tylne łóżka + opcjonalne łóżko opuszczane nad salonem; przestrzenne i komfortowe.


Układ wnętrza

  • Sypialnia tylna: dwa pojedyncze łóżka, możliwe do połączenia w większe (schemat king bed).

  • Łóżko nad salonem: manualne, po rozłożeniu oferuje wygodne miejsce noclegowe.

  • Salon: przestronna część dzienna z obrotowymi fotelami, stołem i kanapą „L” — idealna do relaksu i spędzania wspólnego czasu.

  • Kuchnia: solidna zabudowa z kuchenką 2-palnikową, lodówką ~132–140 l (z zamrażalnikiem), rozkładanym blatem i licznymi szafkami.

  • Łazienka: pragmatyczna „wet bath” — kombinacja prysznica i toalety; ergonomiczna i szybka w użytkowaniu.

  • Garaż tylny: przestronny schowek z dostepem z dwóch stron, nośność do 300 kg — idealny na sprzęt turystyczny.


Komfort i wyposażenie

  • Konstrukcja PUAL/GRP zapewnia doskonałą izolację termiczną i akustyczną przy względnie niskiej wadze.

  • Pełne oświetlenie LED oraz liczne punkty zasilania: 230 V, 12 V, USB.

  • Akumulator pokładowy AGM (95 Ah), z opcją rozbudowy o Litowo-jonowy w ramach pakietu solarnych rozwiązań.

  • Wygoda jazdy: klimatyzacja kabiny, tempomat, podgrzewane lusterka, wysokiej klasy systemy asystujące (możliwy pakiet Advanced Safety).

  • Piękne wnętrze z tapicerką premium, eleganckimi meblami i dopracowanymi detalami (miękkie domykanie, moskitiery).


Ogrzewanie, instalacje i wodę

  • Ogrzewanie: Truma Combi 6 – powietrzne, gazowe, z bojlerem; opcjonalny dodatek 230 V do grzania elektrycznego.

  • Zbiorniki: około 120 l świeżej wody (+ 20 l podczas jazdy), około 105 l wody szarej — izolowane i ogrzewane.

  • Instalacja gazowa: miejsce na dwie butle 11 kg, zabezpieczone i łatwe w obsłudze.


Cena katalogowa – 2026

  • Szacunkowa cena brutto: około 68 000 €.

  • Cena netto (bez VAT): około 56 000 € (orientacyjnie, w zależności od wyposażenia i rynku).


LMC Tourer (Fiat) to kompletny i komfortowy kamper półintegrowany, który zdobywa serca kierowców swoją przestronnością, jakością wykonania oraz doskonałym wyposażeniem. To idealny wybór, jeśli szukasz zabudowy, która łączy wygodę samochodu dostawczego z przestrzenią i bogatym wyposażeniem domowego mieszkania na kółkach.

ReklamaKA4 - wyceń ubezpieczenie kampera