Hymer ML-T to elegancki kamper półzintegrowany na bazie Mercedes-Benz Sprinter, łączący nowoczesny design, przestronność i lekkość. Konstrukcja SLC z podwójną podłogą zapewnia doskonałą izolację i komfort użytkowania przez cały rok. Wersja CrossOver oferuje opcjonalny napęd 4×4 i wyższą wydajność.
Podwozie: Mercedes-Benz Sprinter z konstrukcją SLC (Super Light Chassis) i podwójną podłogą, zapewniającą płaską powierzchnię mieszkalną oraz dodatkowe schowki.
Silnik: diesel 2,2 l, standardowo 143 KM, opcjonalnie mocniejszy wariant 190 KM w wersji CrossOver.
Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa lub opcjonalna automatyczna 9G-Tronic.
DMC (dopuszczalna masa całkowita): 3 500 kg (wersja CrossOver: 4 100 kg).
Masa własna (gotowy do jazdy): ok. 2 814 kg.
Ładowność: ok. 680 kg.
Rozstaw osi: 3 550 mm.
Maksymalna masa przyczepy (hamowanej): do 2 000 kg.
Długość: 6 590 – 6 940 mm (zależnie od wariantu, np. ML-T 580 ~6 980 mm).
Szerokość: 2 220 mm.
Wysokość: 2 790 – 2 920 mm (wyższa w wersji 4×4).
Szerokość wnętrza: ok. 2 050 mm.
Wysokość wnętrza: 1 980 mm.
Miejsca do jazdy: 4 (opcjonalnie 5).
Miejsca do spania: standardowo 2 w tylnej części; z dodatkowymi łóżkami do 3–4 osób.
Sypialnia tylna: dwa podłużne łóżka (ok. 191 × 77 cm) z możliwością połączenia w duże łoże małżeńskie.
Łóżko dodatkowe: opcjonalnie centralne lub opuszczane nad salonem.
Salon: przestronny, z obrotowymi fotelami kierowcy i pasażera, dużym stołem i kanapą w układzie „L”.
Łazienka: ergonomiczna kabina z osobnym prysznicem i WC.
Kuchnia: trójpalnikowa kuchenka, lodówka 142–157 l, zlew, rozkładany blat i pojemne szafki.
Garaż tylny: duży, dostępny z obu stron, wysokość do 1,21 m, nośność ok. 350 kg (opcjonalnie 450 kg).
Lekka konstrukcja PUAL z pełną izolacją termiczną i akustyczną (podłoga 41 mm, ściany 34 mm).
Pełne oświetlenie LED, opcjonalne oświetlenie ambientowe.
Akumulator AGM 95 Ah z możliwością doposażenia w system Smart Battery (litowo-jonowy).
Klimatyzacja kabiny, tempomat, ESP, Traction+, Hill Holder i systemy bezpieczeństwa Mercedes-Benz.
Wysokiej jakości tapicerka, miękkie domykanie szafek i staranne wykończenie wnętrza.
Ogrzewanie: Truma Combi 6 – gazowe ogrzewanie powietrzne z bojlerem (opcjonalnie z dodatkową grzałką elektryczną).
Zbiorniki:
Świeżej wody: 115 l (+ 20 l dostępne podczas jazdy).
Wody szarej: 105 l.
Gaz: miejsce na 2 × 11 kg butle.
Wszystkie zbiorniki i instalacje umieszczone w podwójnej podłodze są izolowane i ogrzewane, co zapewnia pełną funkcjonalność zimą.
Wersja standardowa ML-T: od ok. 115 000 € brutto / 93 500 € netto.
Wersja CrossOver (4×4, off-road): ok. 160 000 € brutto / 130 000 € netto.
Hymer ML-T to nowoczesny i wszechstronny kamper półzintegrowany klasy premium. Łączy komfort, przestrzeń i luksusowe wykończenie z kompaktowymi wymiarami i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Wersja CrossOver z napędem 4×4 sprawia, że jest to idealny wybór także na wyprawy w trudniejszy teren i w każdych warunkach pogodowych.