Mercedes Benz ML-T

PORÓWNANIE KAMPERÓW

Poznaj mocne i słabsze strony wybranych kamperów. W każdej chwili możesz zmienić jeden z trzech wybranych modeli.

W niektórych przypadkach (starsze modele) możemy nie dysponować wszystkimi informacjami.
Dodaj kampera do porównania.
Kliknij tutaj.
Dodaj kampera do porównania.
Kliknij tutaj.
Cena podstawowa

Parametry

Producent
Model
Podwozie
Rok modelowy
Moc silnika
Poj. Silnika
Liczba miejsc do jazdy
Liczba miejsc do spania
Długość (mm)
Szerokosć (cm)
Wysokość (cm)
Wersja zimowa
Rodzaj zabudowy
Paliwo
Skrzynia biegów
Tempomat
Rok produkcji
Systemy wspomagania jazdy
DMC (kg)
Obrotowe fotele
Wielofunkcyjna kierownica
Alufelgi
Elektryczne lusterka
Zawieszenie pneumatyczne
Pneumatyczne podpory poziomujące
Ładowność (kg)
Poduszki powietrzne
Kamera cofania
Maksymalna masa przyczepy (kg)
Kolor przedniego zderzaka
Zestaw głośnomówiący
Nawigacja
Oświetlenie led
Centralny zamek
Masa w stanie gotowości do jazdy (kg)
Przebieg (km)

Zabudowa

Ogrzewanie rodzaj
Butla gazowa
Dual/mono control
Moskitiera w drzwiach
Markiza
Rolety okien przednich
Bagażnik rowerowy
Szerokość drzwi wejściowych
Podwójna podłoga
Antena DVB-T
Solar

Kuchnia i łazienka

WC/Łazienka
Prysznic
Pojemność lodówki/zamrażalnika (l)
Pochłaniacz
Piekarnik
Kuchenka gazowa
Zlew
System wentylacji SOG

Wnętrze

Łóżko z przodu
Klimatyzacja postojowa
Telewizor
Urządzenia multimedialne
Radio
Układ tylnego łóżka
Gniazda USB

Media

Akumlator
Przetwornica
Zbiornik wody szarej (l)
Zbiornik wody czystej (l)
Dodatki
93 500 €
Hymer
ML-T
Mercedes Benz
2026
143 KM
2200 cm3
4
2
6590 mm
2220 mm
2790 mm
półintegra
diesel
manualna
2026
-
3500 kg
opcja
opcja
-
kierowcy i pasażera
opcja
opcja
opcja
-
-
truma
dwie
dual
opcja
opcja
-
70 cm
opcja
oddzielnie
-
opcja
2 łóżka oddzielne
-
L

Silnik i podwozie

  • Podwozie: Mercedes-Benz Sprinter z konstrukcją SLC (Super Light Chassis) i podwójną podłogą, zapewniającą płaską powierzchnię mieszkalną oraz dodatkowe schowki.

  • Silnik: diesel 2,2 l, standardowo 143 KM, opcjonalnie mocniejszy wariant 190 KM w wersji CrossOver.

  • Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa lub opcjonalna automatyczna 9G-Tronic.

  • DMC (dopuszczalna masa całkowita): 3 500 kg (wersja CrossOver: 4 100 kg).

  • Masa własna (gotowy do jazdy): ok. 2 814 kg.

  • Ładowność: ok. 680 kg.

  • Rozstaw osi: 3 550 mm.

  • Maksymalna masa przyczepy (hamowanej): do 2 000 kg.


Wymiary zewnętrzne

  • Długość: 6 590 – 6 940 mm (zależnie od wariantu, np. ML-T 580 ~6 980 mm).

  • Szerokość: 2 220 mm.

  • Wysokość: 2 790 – 2 920 mm (wyższa w wersji 4×4).


Wymiary wnętrza

  • Szerokość wnętrza: ok. 2 050 mm.

  • Wysokość wnętrza: 1 980 mm.


Miejsca do jazdy i spania

  • Miejsca do jazdy: 4 (opcjonalnie 5).

  • Miejsca do spania: standardowo 2 w tylnej części; z dodatkowymi łóżkami do 3–4 osób.


Układ wnętrza

  • Sypialnia tylna: dwa podłużne łóżka (ok. 191 × 77 cm) z możliwością połączenia w duże łoże małżeńskie.

  • Łóżko dodatkowe: opcjonalnie centralne lub opuszczane nad salonem.

  • Salon: przestronny, z obrotowymi fotelami kierowcy i pasażera, dużym stołem i kanapą w układzie „L”.

  • Łazienka: ergonomiczna kabina z osobnym prysznicem i WC.

  • Kuchnia: trójpalnikowa kuchenka, lodówka 142–157 l, zlew, rozkładany blat i pojemne szafki.

  • Garaż tylny: duży, dostępny z obu stron, wysokość do 1,21 m, nośność ok. 350 kg (opcjonalnie 450 kg).


Wyposażenie i komfort

  • Lekka konstrukcja PUAL z pełną izolacją termiczną i akustyczną (podłoga 41 mm, ściany 34 mm).

  • Pełne oświetlenie LED, opcjonalne oświetlenie ambientowe.

  • Akumulator AGM 95 Ah z możliwością doposażenia w system Smart Battery (litowo-jonowy).

  • Klimatyzacja kabiny, tempomat, ESP, Traction+, Hill Holder i systemy bezpieczeństwa Mercedes-Benz.

  • Wysokiej jakości tapicerka, miękkie domykanie szafek i staranne wykończenie wnętrza.


Ogrzewanie i instalacje

  • Ogrzewanie: Truma Combi 6 – gazowe ogrzewanie powietrzne z bojlerem (opcjonalnie z dodatkową grzałką elektryczną).

  • Zbiorniki:

    • Świeżej wody: 115 l (+ 20 l dostępne podczas jazdy).

    • Wody szarej: 105 l.

  • Gaz: miejsce na 2 × 11 kg butle.

  • Wszystkie zbiorniki i instalacje umieszczone w podwójnej podłodze są izolowane i ogrzewane, co zapewnia pełną funkcjonalność zimą.


Cena katalogowa – 2026

  • Wersja standardowa ML-T: od ok. 115 000 € brutto / 93 500 € netto.

  • Wersja CrossOver (4×4, off-road): ok. 160 000 € brutto / 130 000 € netto.


Hymer ML-T to nowoczesny i wszechstronny kamper półzintegrowany klasy premium. Łączy komfort, przestrzeń i luksusowe wykończenie z kompaktowymi wymiarami i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Wersja CrossOver z napędem 4×4 sprawia, że jest to idealny wybór także na wyprawy w trudniejszy teren i w każdych warunkach pogodowych.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
brak danych
brak
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
brak danych
brak