Marka Dometic, jako jedna z pierwszych w naszym kraju, już pewien czas temu rozpoczęła specjalne szkolenia produktowe, na które zaprasza dealerów oraz serwisantów caravaningowych z całego kraju. Jedno z takich spotkań odbyło się kilka dni temu w Hotelu Podklasztorze w Sulejowie. Łącznie pojawili się na nim przedstawiciele 27 punktów z całej Polski.
Pierwsze tego typu szkolenie techniczne w 2020 roku było poświęcone czterem, głównym obszarom produktowym. Omawiano:
To rzeczy, z którymi serwisanci i dealerzy najczęściej mają styczność.
Na kilka tygodni przed szkoleniem uczestnicy otrzymali materiały do samodzielnego przestudiowania. Tak przygotowani wzięli udział w kilkugodzinnej sesji prowadzonej przez internet, której celem było omówienie zagdanień teoretycznych, takich jak sposób działania urządzeń, czy też podstawowe wytyczne montażowe oraz obsługowe.
Zwieńczeniem cyklu szkoleniowego było dwudniowe spotkanie na szkolenu praktycznym, które odbyło się w Hotelu Podklasztorze w Sulejowie. Uczestnicy zmierzyli się z różnorakimi usterkami wprowadzonymi przez szkoleniowców z firmy Dometic w omawianych urządzeniach. Zadaniem kursantów było wykrycie niesprawności, dokonanie poprawnej diagnozy, identyfikacja niesprawnego układu lub jego części, a następnie przywrócenie poprawnego działania urządzenia.
Cieszę się, że blisko 50 serwisantom Dometic z całej Polski nasze szkolenie pozwoliło zdobyć nowe umiejętności lub też uporządkować wcześniej posiadaną wiedzę.Jestem przekonany, że przełoży się to na jakość obsługi technicznej urządzeń marki Dometic, a w konsekwencji pozwoli na długie i bezawaryjne cieszenie się naszymi produktami. Widzimy duże zapotrzebowanie uczestników na kolejne edycje, otrzymaliśmy wiele zapytań o szkolenie z montażu i regulacji markiz oraz zaawansowany trening z konfiguracji systemu składającego się z kilku urządzeń komunikujących się miedzy sobą poprzez protokół CI-Bus. Z całą pewnością to nie ostatnie szkolenie tego typu - mówi Grzegorz Rybak, sales manager w firmie Dometic.