Za jego kierownicą może zasiąść posiadacz prawa jazdy kat. B. Carthago Chic-cline 4.9 urządzono z myślą o podróżach i wypoczynku dla 4 osób. Naturalne materiały przydają nader komfortowo urządzonemu wnętrzu prestiżu, bo np. drewno zupełnie wyeliminowano z poszycia zabudowy.
Prymat aluminium – nawet wewnątrz ścian, to niewątpliwy walor prezentowanego kampera. Odporne na gradobicie poszycie jest też świetne izolowane termicznie (38-milimetrowa warstwa pianki RTM). Z kolei przeszklenie stanowią okna z podwójną ramą, roletami i moskitierami. Te i inne szczegóły konstrukcyjne dowodzą dbałości inżynierów o niezmącone wrażenia z podróży, skoro np. po wzmocnionym dachu można swobodnie chodzić.
Wnętrze „integry” skrywa szykowne wyposażenie i przemyślany układ wnętrza. W tyle zabudowy znajdziemy sypialnię z oddzielnymi łóżkami. W strefie wypoczynkowej nocleg powstaje po opuszczeniu z podsufitki łóżka (1600x1950 mm). Bezkompromisowym dowodem dbałości o komfort snu są 7-strefowe materace. Gwarancją intymności są nie tylko oddzielne pomieszczenia prysznica i WC – drzwi łazienki mogą przedzielić część mieszkalną od łazienkowej.
Autonomię postoju gwarantuje ogrzewanie gazowe (Truma Combi 6), 2 akumulatory żelowe 80 Ah i pokaźne zbiorniki wody (aż 170 litrów na czystą). Aneks kuchenny skrywa 160-litrową lodówkę z osobnym zamrażalnikiem, 3-palnikową kuchenkę, zlew ze stali nierdzewnej, a nawet wysuwaną szafkę na ekspres do kawy czy ozdobną szafkę barową.
W sąsiedztwie urządzono strefę mieszkalną z kanapą w kształcie litery „L” z dodatkowym siedziskiem dla piątego pasażera, bo też fotel kierowcy i pasażera można obrócić w kierunku stołu.Carthago Chic-cline 4.9 zaprojektowano do dalekich podróży, a co cenniejszy sprzęt turystyczny czy sportowy ukryjemy w schowkach w podwójnej podłodze. Do napędu kampera służy 148-konny silnik Diesla (Multijet 2,3 l). Kierowca doceni doskonałą widoczność dzięki wydłużonej szybie przedniej i bogate wyposażenie podnoszące bezpieczeństwo (m.in. ABS, ASR, ESP, Hill Holder).
Centrum Campingowe S-Camp
Artykuł pochodzi z numeru 1 (70) 2016 Polskiego Caravaningu