artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord - bookingcamper zacznij zarabiac
Pięciogwiazdkowa półintegra. Eura Mobil Contura 766 EF

Pięciogwiazdkowa półintegra. Eura Mobil Contura 766 EF

Czas czytania 3 minuty

Nie jest żadną tajemnicą, że większość nowych kamperów jest „przeważona”. Jak rozwiązać ten problem? Spojrzeć przychylnym okiem na „domy na kołach” o dopuszczalnej masie całkowitej większej niż standardowe 3,5 t.

Wbrew pozorom nie trzeba od razu celować w duże jednostki, których prowadzenie może być problematyczne dla początkujących użytkowników. W tę definicję świetnie wpisuje się Eura Mobil Contura 766 EF.

To kamper półzintegrowany o długości 771 cm. Kosztuje niemało, bo prawie 90 tys. euro. Przeznaczony jest dla pary. W środku znajdziemy 2 homologowane miejsca do jazdy i wyłącznie tylną sypialnię z dwoma pojedynczymi łóżkami. To auto dla tych, którzy chcą podróżować bez żadnych ograniczeń – ani czasowych, ani zmniejszających komfort.

Komfort nie tylko mieszkania, ale i prowadzenia. Conturę zbudowano na bazie Mercedesa Sprintera 414 CDI. W standardzie otrzymujemy 143-konny silnik, ale na liście opcji jest też jednostka mocniejsza, 177-konna. Całość może współpracować z kapitalną automatyczną skrzynią biegów 9G-Tronic MB. Pokonanie takim zestawem nawet kilkuset kilometrów „na raz” w zasadzie nie męczy.

Baza mercedesa przynosi bardzo długą listę dodatków. Aktywny tempomat, 92-litrowy zbiornik paliwa, wydajne reflektory LED to zaledwie kilka z dostępnych opcji. Imponująco prezentują się pakiety wyposażenia zawierające na przykład system multimedialny MBUX z ekranem o przekątnej aż 10,25 cala. Zamówić możemy nawet izolację akustyczną silnika.

ReklamaPięciogwiazdkowa półintegra. Eura Mobil Contura 766 EF 1
Zabudowa to już jakość sama w sobie. Dmc ustalono na poziomie 4500 kg, w stanie gotowym do jazdy kamper waży 3420 kg. Za dodatkowymi kilogramami podąża też sposób wykończenia blatów, szafek, szuflad, siedzeń. Trudno opisać to słowami. Do takiego pojazdu należy wsiąść i po prostu w nim poprzebywać. Różnicę względem pojazdów do 3,5 t widać w każdym zakamarku.

W standardzie otrzymujemy ogrzewanie Alde, kamper jest w pełni przygotowany do warunków zimowych. Podgrzewana podłoga może być położona nawet w samej kabinie kierowcy. Zbiorniki na wodę mają po 140 i 100 l. Na pokładzie zainstalowany jest akumulator żelowy o pojemności 80 Ah, ale tę wartość możemy nawet podwoić. Tylne łóżka mają aż 2 m długości i 80 cm szerokości. Nie brakuje złączy 230 V, 12 V, opcjonalnie możemy dołożyć też klimatyzację dachową, bagażnik rowerowy czy system solarny.

Aneks kuchenny jest przestronny, a lodówka duża, bo aż 177-litrowa. Warto zwrócić uwagę na grubość i wygląd blatu roboczego. Nie zabrakło okapu, kuchenki gazowej, dodatkowego barku, w którym możemy schować kapsułkowy ekspres do kawy. Całość prezentuje się, co tu dużo mówić, niezwykle elegancko. 

Dystrybutor: ACK Kampery


Redakcja31.03.2021 zdjęć 11
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News