
Na placu polskiego producenta kamper vanów, firmy Balcamp.pl, mogliśmy zobaczyć wyjątkowy samochód, który nie tylko jest w pełni przygotowany do pracy zdalnej, ale też dysponuje dodatkowym, piątym miejscem do jazdy oraz… zaczepami, do których można zaczepić hamak.
Kamper bazuje na podwoziu MANa, pod maską pracuje silnik dwulitrowy o mocy 177 koni mechanicznych. Zestaw współpracuje z automatyczną skrzynią biegów. Szoferka, już w standardzie, jest świetnie wyposażona. Mamy tutaj bardzo dużą stację multimedialną z kolorowym ekranem dotykowym, automatyczną, dwustrefową klimatyzację oraz liczne systemy poprawiające komfort i bezpieczeństwo jazdy.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 1](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC05003.webp)
Prawdziwa magia kryje się jednak w zabudowie. Na specjalne życzenie klienta Balcamp dołożył tu piąte miejsce do jazdy. Blokuje ono co prawda komunikację wejściowo/wyjściową, ale cały fotel można w bardzo łatwy sposób zdemontować po dojeździe do miejsca docelowego. Dodatkowo, po raz pierwszy w historii, firma zamieniła tylną kanapę na dwuosobową ławkę. W ten sposób każdy pasażer może swobodnie podróżować regulując fotel zgodnie z własnymi potrzebami. Nie ma tu mowy o kącie 90 stopni pomiędzy kręgosłupem a nogami co ma znaczący wpływ na komfort samej jazdy.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 2](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC04985.webp)
Kamper został przygotowany do pracy zdalnej. Tylko sam router na dwie karty SIM, dostosowany do potrzeb caravaningowców, kosztował aż 1000 euro. Świetnie odbiera sygnał LTE i za pomocą protokołu WiFi przekazuje Internet do odbiorników na pokładzie.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 3](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC04986.webp)
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 5](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC04988.webp)
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 6](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC04987.webp)
Na pokładzie zostaną zainstalowane aż dwa potężne akumulatory LiFePO4 o pojemności 200 Ah (!!) każdy.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 7](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC05016.webp)
System gazu jest tutaj zintegrowany. Nie ma mowy o kłopotliwej wymianie butli gazowych. Zbiornik został zainstalowany w szafce pod łóżkiem, tankowanie go odbywa się za pomocą zewnętrznego złącza.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 8](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC05009.webp)
Przetwornica? Oczywiście - jest niezbędna przy pracy zdalnej. Ta tutaj ma aż 3000W mocy.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 9](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC05010.webp)
W środku znajdziemy dwa łóżka. Pierwsze, opuszczane elektrycznie, zainstalowane jest nad szoferką i przednim salonem. Drugie, stałe, jest z tyłu pojazdu. Warto zwrócić uwagę na świetny dobór kolorystyczny, zarówno tapicerek jak i mebli. To oczywiście inwencja twórcza klienta - Balcamp daje w tej materii pełną swobodę.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 10](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC04999.webp)
Gdyby było mało prądu to szafkę, która zazwyczaj skrywała butlę gazową zamieniono na przestrzeń przeznaczoną dla agregatu prądotwórczego.
Jest to też jeden z pierwszych kamper vanów, który zyskał na pokładzie system filtracji wody CamperWater.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 11](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/1200camperwater.webp)
Na końcu warto wspomnieć o dwóch zaczepach pomiędzy tylnymi drzwiami. To tam klient będzie wieszał swój wypoczynkowy... hamak.
![Balcamp przygotowany do pracy zdalnej [FOTO] 12](https://polskicaravaning.pl/img/wysiwig/images/DSC05014.webp)