Rusza czwarta edycja projektu podróżniczego, którego jednym z elementów jest pokazanie opon Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów związanych z szeroko rozumianym byciem w drodze.
Realizowany we współpracy z redakcją Onet Podróże program prezentuje intrygujące i ciekawe zakątki Polski, do których docieramy samochodem. Prowadzący czwartą edycję Łukasz Kadziewicz zabierze widzów w podróż po kraju, pokazując w poszczególnych odcinkach wyjątkowe trasy oraz inspirujące osoby warte poznania.
- Na przestrzeni lat projekt ewoluował od idei slow travel po nieoczywiste kierunki podróży, w trakcie których możemy doświadczyć nietuzinkowych pasji, które inspirują nas do działania – komentuje Agnieszka Michota, Brand Manager Bridgestone Europe East Region.
- Projekt idealnie wspiera pozycjonowanie premium marki Bridgestone, której wizerunek kreujemy w oparciu o wartości zrównoważonego rozwoju i pasji do podróżowania.
Realizowany od 2019 roku projekt zawiera materiały wideo, wywiady, artykuły, podcasty, galerie zdjęć i porady związane z podróżowaniem samochodem oraz pomysły na aktywne spędzenie czasu. Strona skierowana jest do poszukiwaczy ciekawych tras i miejsc wartych odwiedzenia.
Tym razem prowadzący zaprezentują rowerową ścianę w Polsce wschodniej. Dowiemy się, jak wygląda praca na gospodarstwie rolnym, a każda z tych i innych aktywności będzie wymagać od prowadzącego odpowiedniego przygotowania, w którym wspierać go będą udostępnione przez Bridgestone opony.
Fot. Bridgestone