artykuły

aktualnosciAKTUALNOŚCI
ReklamaBilbord - caravaningfestival 24.03-11.05 Sebastian
Bridgestone i projekt „Pasja w podróży”

Bridgestone i projekt „Pasja w podróży”

Czas czytania 2 minuty

Rusza czwarta edycja projektu podróżniczego, którego jednym z elementów jest pokazanie opon Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów związanych z szeroko rozumianym byciem w drodze.

Realizowany we współpracy z redakcją Onet Podróże program prezentuje intrygujące i ciekawe zakątki Polski, do których docieramy samochodem. Prowadzący czwartą edycję Łukasz Kadziewicz zabierze widzów w podróż po kraju, pokazując w poszczególnych odcinkach wyjątkowe trasy oraz inspirujące osoby warte poznania.

- Na przestrzeni lat projekt ewoluował od idei slow travel po nieoczywiste kierunki podróży, w trakcie których możemy doświadczyć nietuzinkowych pasji, które inspirują nas do działania – komentuje Agnieszka Michota, Brand Manager Bridgestone Europe East Region.

- Projekt idealnie wspiera pozycjonowanie premium marki Bridgestone, której wizerunek kreujemy w oparciu o wartości zrównoważonego rozwoju i pasji do podróżowania.

Realizowany od 2019 roku projekt zawiera materiały wideo, wywiady, artykuły, podcasty, galerie zdjęć i porady związane z podróżowaniem samochodem oraz pomysły na aktywne spędzenie czasu. Strona skierowana jest do poszukiwaczy ciekawych tras i miejsc wartych odwiedzenia.

Tym razem prowadzący zaprezentują rowerową ścianę w Polsce wschodniej. Dowiemy się, jak wygląda praca na gospodarstwie rolnym, a każda z tych i innych aktywności będzie wymagać od prowadzącego odpowiedniego przygotowania, w którym wspierać go będą udostępnione przez Bridgestone opony.

ReklamaBridgestone i projekt „Pasja w podróży” 1
Fot. Bridgestone


Rafał Dobrowolski28.04.2023
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News