Kampery

Największa baza modeli kamperów - znajdź rozwiązanie dla siebie Największa baza modeli kamperów - znajdź rozwiązanie dla siebie
ReklamaBilbord - ACSI BF

EuraMobil Integra Line

2025 r.
2200 cm3
140 KM 4 4 6990 mmnie110 000 €
ReklamaBaner KA3 - ubezpieczenia chroni to co kochasz

Inne wersje Integra Line

Kamper
Rok modelowy
Poj. Silnika
Moc silnika
Miejsc do spania
Miejsc do jazdy
Długość (mm)
Wersja zimowa
Cena podstawowa
EuraMobil Integra Line 650 HS
Rok modelowy 2021 r.
Poj. Silnika
2287 cm3
Moc silnika 140 KM
Liczba miejsc do spania 4
Liczba miejsc do jazdy 4
Długość (mm) 6500 mm
Wersja zimowatak
-

EuraMobil Integra Line 660 EB
Rok modelowy 2021 r.
Poj. Silnika
2287 cm3
Moc silnika 140 KM
Liczba miejsc do spania 4
Liczba miejsc do jazdy 4
Długość (mm) 6990 mm
Wersja zimowatak
-

EuraMobil Integra Line 675 SB
Rok modelowy 2021 r.
Poj. Silnika
2287 cm3
Moc silnika 140 KM
Liczba miejsc do spania 4
Liczba miejsc do jazdy 4
Długość (mm) 6990 mm
Wersja zimowatak
-

EuraMobil Integra Line 695 EB
Rok modelowy 2021 r.
Poj. Silnika
2287 cm3
Moc silnika 140 KM
Liczba miejsc do spania 4
Liczba miejsc do jazdy 4
Długość (mm) 6990 mm
Wersja zimowatak
-

Opis kampera

Eura Mobil Integra Line to elegancki, w pełni zintegrowany kamper klasy premium, zaprojektowany dla osób ceniących komfort, przestrzeń i doskonałą funkcjonalność podczas długich podróży. Łączy wysoką jakość niemieckiej zabudowy, solidną konstrukcję i ponadczasowy design z komfortem całorocznego użytkowania.

Parametry

dostępna niedostępna - brak danych
Producent
EuraMobil
Podwozie
Fiat
Rodzaj zabudowy
integra
Model
Integra Line
Poj. Silnika
2200 cm3
Paliwo
diesel
Moc silnika
140 KM
Skrzynia biegów
manualna
Tempomat
Rok produkcji
2026
Rok modelowy
2025
Systemy wspomagania jazdy
-
DMC (kg)
3500 kg
Obrotowe fotele
Wielofunkcyjna kierownica
Alufelgi
Elektryczne lusterka
Zawieszenie pneumatyczne
Pneumatyczne podpory poziomujące
Ładowność (kg)
-
Poduszki powietrzne
kierowcy i pasażera
Kamera cofania
opcja
Maksymalna masa przyczepy (kg)
0 kg
Wersja zimowa
Kolor przedniego zderzaka
Zestaw głośnomówiący
Nawigacja
Oświetlenie led
Centralny zamek
Masa w stanie gotowości do jazdy (kg)
-
Przebieg (km)
-
Długość (mm)
6990 mm
Szerokosć (cm)
2320 mm
Wysokość (cm)
2900 mm

Zabudowa

Ogrzewanie rodzaj
truma
Butla gazowa
dwie
Dual/mono control
dual
Moskitiera w drzwiach
Markiza
opcja
Rolety okien przednich
Szerokość drzwi wejściowych
70 cm
Solar
opcja
Podwójna podłoga
Antena DVB-T

Kuchnia i łazienka

WC/Łazienka
Prysznic
razem
Pojemność lodówki/zamrażalnika (l)
-
Pochłaniacz
Piekarnik
Kuchenka gazowa
Zlew
System wentylacji SOG

Wnętrze

Łóżko z przodu
Klimatyzacja postojowa
Telewizor
Urządzenia multimedialne
Radio
Liczba miejsc do jazdy
4
Liczba miejsc do spania
4
Układ tylnego łóżka
2 łóżka oddzielne
Gniazda USB

Media

Akumlator
Przetwornica
Zbiornik wody szarej (l)
-
Zbiornik wody czystej (l)
-

SZCZEGÓŁOWE DANE

Podwozie i napęd

  • Podwozie: Fiat Ducato z ramą AL-KO (low-frame)

  • Silnik standardowy: 2,2 l MultiJet diesel, 140 KM (opcjonalnie 160 lub 180 KM), Euro VI-e

  • Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna lub 9-biegowa automatyczna

  • Napęd: na przednią oś

  • DMC: 3 500 – 4 500 kg (w zależności od wariantu)

  • Maksymalna masa przyczepy: do 2 000 kg

  • Miejsca do jazdy: 4

  • Miejsca do spania: 4–5


Wymiary zewnętrzne i przestrzeń

(w zależności od układu, np. 650 HS, 720 EB, 740 QB)

  • Długość: ok. 6 990 – 7 500 mm

  • Szerokość: 2 320 mm

  • Wysokość: 2 900 mm

  • Wysokość wnętrza: 2 000 mm


Układ wnętrza

  • Łóżko nad kabiną: opuszczane elektrycznie — pełnowymiarowe, wygodne

  • Sypialnia tylna: do wyboru — łóżko centralne queen-size, dwa pojedyncze lub łóżko francuskie

  • Salon: komfortowy z dużym stołem, sofami i obrotowymi fotelami kapitańskimi

  • Kuchnia: płyta gazowa, lodówka do 160 l, szuflady soft-close, funkcjonalny układ zabudowy

  • Łazienka: oddzielna kabina prysznicowa, toaleta kasetowa, ergonomiczna przestrzeń

  • Garaż tylny: wysoki, pojemny, dwustronny dostęp — idealny na rowery i sprzęt turystyczny


Instalacje i systemy techniczne

  • Zbiornik wody czystej: ok. 150 l

  • Zbiornik wody szarej: ok. 100 l

  • Ogrzewanie: Truma Combi 6 (powietrzne + bojler), opcjonalnie system wodny ALDE

  • Butle gazowe: 2 × 11 kg

  • Instalacja elektryczna: akumulator pokładowy, ładowarka 230 V, USB/12 V, opcjonalne panele solarne i przetwornica

  • Izolacja: konstrukcja bez drewna, podwójna ogrzewana podłoga — pełna gotowość zimowa


Komfort, stylistyka i wyposażenie

  • Panoramiczna szyba czołowa — jasny, przestronny salon

  • Rolety i moskitiery we wszystkich oknach

  • Meble soft-close, wysokiej jakości tapicerka, oświetlenie LED

  • Automatyczne stopnie wejściowe, szerokie drzwi z moskitierą

  • Systemy wspomagania jazdy: ESP, Hill Holder, Traction+, Crosswind Assist, kamera cofania

  • Opcje: klimatyzacja postojowa, markiza, telewizja, pakiety stylistyczne i komfortowe


Cena katalogowa – 2026

  • od ok. 110 000 € brutto

  • czyli od ok. 485 000 zł brutto, zależnie od długości, silnika i wyposażenia


Podsumowanie

Eura Mobil Integra Line to komfortowy, dopracowany i przestronny kamper integra, idealny dla podróżników oczekujących wysokiej jakości, pełnej izolacji zimowej i ergonomicznego wnętrza. Stabilna rama AL-KO, bogate wyposażenie, solidne wykonanie oraz wybór układów sypialnych sprawiają, że to jedna z najbardziej uniwersalnych i atrakcyjnych integr w klasie premium.

ReklamaBaner KA4 - Honda