artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Szukasz gustownej półintegry oto Bürstner!

Szukasz gustownej półintegry oto Bürstner!

Czas czytania 3 minuty

Markę tę można śmiało przyrównać do takiej konkurencji jak chociażby Carthago. Co ważne, z tego pojedynku Bürstner ma duże szanse wyjść z tarczą, a nie na niej. Potwierdzeniem tej tezy jest Lyseo Time T 727 G Limited, luksusowy kamper półzintegrowany bazujący na Fiacie Ducato.

Niektórzy wynalazków nie lubią. Podwozie fiata jest pewnikiem – zarówno pod kątem awaryjności, wydajności, jak i możliwości naprawy w dowolnym zakątku Europy. To duży plus. Pod maską pracuje silnik 2.3 o mocy 140 KM. To nowa, wydajniejsza od poprzednika jednostka.
Sam kamper oferuje łącznie 4 miejsca do jazdy i tyle samo do spania. Utrzymuje dmc na poziomie 3500 kg pomimo bogatego wyposażenia i świetnych materiałów użytych do wykończenia wnętrza. Dość powiedzieć, że w stanie gotowym do jazdy waży 3115 kg – to rozsądny wynik.


Pojazd mierzy 741 cm długości. Tylna sypialnia to standardowe 2 pojedyncze miejsca z możliwością ich połączenia. Każde z nich ma ponad 200 cm długości i 80 cm szerokości. Po połączeniu otrzymujemy gigantyczne łóżko, na którym zmieści się każdy. Opcjonalnie możemy dołożyć również kolejne miejsce z przodu, opuszczane elektrycznie. Wymiary? Godne mistrza – 200 x 140 cm.
Pojazd jest świetnie wyposażony. Kuchenka gazowa ma 3 palniki, a schowek na butle gazowe pomieści 2 sztuki. Lodówka to aż 142 l przestrzeni, w tym 15-litrowy zamrażalnik. Blat, na którym przygotujemy ulubione posiłki, jest odporny na zarysowania. Producent chwali się świetną izolacją pojazdu (dla przykładu: grubość podłogi to 48,5 mm), co w połączeniu z ogrzewaniem Truma Combi w wersji 6 daje możliwość korzystania z kampera przez cały rok. Zbiornik na wodę brudną jest dodatkowo podgrzewany.


ReklamaŚT - biholiday 06.03-31.05 Sebastian
Bürstner Lyseo Time T 727 G świetnie wygląda. „Pomagają” mu w tym aluminiowe 16-calowe koła czy lakierowany na czarno przedni grill z logo marki. Przednie reflektory zyskały czarne obwódki. Patrząc na design zewnętrzny, dostrzeżemy też markizę Thule 5200 z podświetleniem LED – to standardowe wyposażenie tego modelu. Garaż jest na tyle pojemny, że zmieścimy w nim wszystko, co jest niezbędne nawet podczas wielotygodniowej podróży. Ułatwieniem jest dostęp do niego z obu stron pojazdu.


Bürstner może się pochwalić niezwykłe ciepłym wnętrzem. Kolory są stonowane, nieco przygaszone, ale zapewniają przyjazną, domową atmosferę. Oświetlenie LED nie przytłacza, stanowi ważny, ale tylko dodatek. Wersja „Limited” to drobne, ale istotne dodatki: tapicerka na przednich fotelach taka sama jak w zabudowie, chromowane ringi wokół liczników, multimedialna kierownica, drzwi wejściowe w rozmiarze XL czy gniazdka zewnętrze 230 V, 12 V i TV.
Za tak dobrze doposażony model trzeba zapłacić około 281 480 zł netto.

Dystrybutor: Bürstner Polska Sp. z o.o.

Artykuł pochodzi z numeru 6 (97) 2020 r. magazynu „Polski Caravaning”.

Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator23.01.2021
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News