Już samo podwozie to synonim najwyższej jakości, do której marka Mercedes zdążyła nas przyzwyczaić. W przypadku modelu Supersonic 780 SL mamy do czynienia z odmianą dwuosiową, w której możemy zdecydować się na 6-biegową skrzynię manualną lub 9-biegowy automat 9G-TRONIC. Paleta silników obejmuje 2 wersje zgodnie z modelami Mercedesa Sprintera – 415 CDI z silnikiem 2.0 o mocy 150 KM oraz 417 CDI z motorem tej samej pojemności, ale o mocy 170 koni. Modele 3-osiowe otrzymują już wyłącznie przekładnię automatyczną oraz najmocniejszy, 170-konny silnik.
Konstrukcja nadwozia integry jest lekka, wykonana z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym GFK i aluminium. Projektując go, przewidziano podwójną podłogę, której konstrukcja eliminuje powstawanie mostków termicznych. Pozwala to na najlepsze wykorzystanie walorów systemu kontroli temperatury Tempmatik Mercedesa oraz ogrzewania przestrzeni mieszkalnej Alde 3030. To także więcej przestrzeni gotowej do wykorzystania w celach transportu bagaży i przechowywania. Temperaturą można sterować, podobnie jak wieloma innymi funkcjami, za pomocą aplikacji mobilnej Adria MACH.
Artykuł pochodzi z numeru 5 (107) 2022 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.