artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord - bookingcamper zacznij zarabiac
Przyczepa, którą można bezkarnie bić

Przyczepa, którą można bezkarnie bić

Czas czytania 3 minuty

La Mancelle to francuski producent przyczep kempingowych klasy premium należący do Grupy Trigano. Marka nie jest popularna na polskim rynku – do tej pory nie miała u nas oficjalnego dealera. Jej wyjątkowy design mogliśmy jednak podziwiać na wielu imprezach zagranicznych, a teraz… pojawiła się w Nadarzynie!

Co ciekawe, jej konstrukcja to nie aluminiowa blacha tylko włókno szklane. Powoduje to, że bardzo ciężko ją uszkodzić, a w razie wypadku można bardzo szybko dokonać naprawy. La Mancelle to kilka linii modelowych, ale najciekawiej prezentuje się Liberty. To właśnie ona posiada charakterystyczny, niezwykle aerodynamiczny przód, który możecie zobaczyć na zdjęciu. To nie tylko przyciąga uwagę, wpływa też na zmniejszony opór powietrza, a tym samym mniejsze spalanie samochodu holownika. Zewnętrzna okleina, która decyduje o odbiorze wizualnym przyczepy, może być dowolna. Flaga brytyjska? Kwiatki? Żaden problem.
Najważniejsza funkcjonalność przyczepy z punktu widzenia użytkownika jest… niewidoczna. Mowa o konstrukcji, w której zastosowano włókno szklane. Podczas targów w Nadarzynie Mariusz Kaizer z firmy MTM Campery specjalnie uderzył pięścią w boczną ścianę i tylny zderzak przyczepy, by pokazać, że nie robi to na niej żadnego wrażenia. Typowe konstrukcje już zostałyby uszkodzone – tutaj nie ma o tym mowy. 
– To i brak drewna w środku przełoży się na bardzo, bardzo długi okres jej użytkowania, a po kilkudziesięciu latach nie będziemy czuć charakterystycznego zapachu starej przyczepy – tłumaczył Kaizer. I dodaje, że MTM Campery są oficjalnym i jedynym dealerem tej marki w Polsce.

ReklamaPrzyczepa, którą można bezkarnie bić 1
Jednocześnie całe poszycie można w bardzo łatwy sposób naprawić, gdy już dojdzie do poważnego uszkodzenia.
Model prezentowany na targach posiadał dmc na poziomie 1800 kg. W środku dostępne są 2 dwuosobowe, duże łóżka (przednie: 150 cm szerokości, tylne: 220 cm). Za ogrzewanie wnętrza i wody odpowiedzialna jest Truma Combi w wersji gazowo-elektrycznej – to rozwiązanie znamy głównie z kamperów, a nie przyczep. Nie mogło też zabraknąć lodówki o pojemności 150 l i dużego aneksu sanitarnego z ruchomą ścianą. W ten sposób mamy dostęp do dużej kabiny prysznicowej i toalety z umywalką. Podwozie, jak to w przyczepie premium, zbudowane jest na bazie osprzętu AL-KO. Cena to 179 000 zł.

Camperymtm.pl

Bartłomiej Ryś

Artykuł pochodzi z numeru 5 (102) 2021 r. magazynu „Polski Caravaning”.

Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator19.04.2022 zdjęć 4
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News