Najlepszy wygląd zewnętrzny, najlepsza koncentracja na grupie docelowej oraz najlepsza kampania marketingowa i PR. Aż w 3 kategoriach pierwsze miejsce zajęła nowa przyczepa kempingowa Hobby w konkursie European Innovation Award 2022.
Międzynarodowe jury specjalistów doceniło przede wszystkim wyjście marki naprzeciw grupie docelowej, dla której caravaning oznacza wolność i niezależność. Stąd wykorzystywany w materiałach promocyjnych motyw dziewiczej plaży, stąd hasła, które przewijają się w nagrodzonej kampanii marketingowej („bądź gotowy”, „bądź wolny”, „bądź dziki”), jak również nazwa przyczepy. Słońce, morze, piasek, wiatr, trawy na wydmach – jak żadna inna przyczepa kempingowa model Beachy uosabia klimat dzikiej plaży.
Frank Maukel, szef marketingu i PR w firmie Hobby:
– Nowe pokolenie miłośników caravaningu pragnie elastyczności, spontaniczności i indywidualności. To właśnie do tych pragnień odwołujemy się, wykorzystując naturalne materiały nawiązujące do drewna dryfującego i trawy na plaży.
Beachy dostępna jest w 3 różnych wariantach, o długości od 5084 do 5984 mm i masie całkowitej od 900 do 1000 kg. Największy z nich pomieści do 4 osób dorosłych lub rodziny z 2-3 dzieci. W takim gronie śniadanie smakuje lepiej, ale jeszcze lepiej – na świeżym powietrzu, z widokiem na morze. Nic nie stoi bowiem na przeszkodzie, aby złożyć stół i rozstawiać go przed przyczepą, aranżując minikuchnię polową.
Pod względem wizualnym nagrodzony model wyróżnia się na tle innych przyczep. To połączenie kampera i pierwszej przyczepy kempingowej, którą zbudował samodzielnie Harald Striewski – założyciel Hobby. Jurorom spodobała się do tego stopnia, że przyznali jej złoto w kategorii designu zewnętrznego. Kompaktowa konstrukcja i jej charakterystyczne, zaokrąglone kształty opracowane zostały we współpracy z duńską projektantką Anne Halskov i specjalistami od lekkiej konstrukcji z Ross Design. Na uwagę zasługują również duże drzwi, dzięki którym można cieszyć się widokiem, nie ruszając się z łóżka.