prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
  fot. Bartłomiej Ryś Podczas weekendu przejechaliśmy kilkaset kilometrów zwiedzając firmy zlokalizowane w całej Polsce

Odwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie

Czas czytania 3 minuty

Odwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie Niestety, organizacja jakichkolwiek targów jest w tej chwili niemożliwa. Taki stan utrzyma się zapewne jeszcze przez długi czas. Firmy, które przygotowywały się do Camper&Caravan Show postanowiły pracować również w weekend prezentując dostępne kampery i przyczep kempingowe. Postanowiliśmy choćby część z nich odwiedzić w miniony weekend. Testując polskiego kamper vana firmy balcamp.pl i mając możliwość szybkiego poruszania się po całej Polsce, wykorzystaliśmy sytuację by pojechać zarówno na Dolny Śląsk jak i do Warszawy. We wszystkich firmach nagraliśmy materiały video, które wkrótce zostaną opublikowane na naszym YouTube’owym kanale. Już dziś możecie jednak zapoznać się z naszymi transmisjami na żywo oraz zdjęciami.

1. Przygodę zaczęliśmy na kempingu Camp4U we Wrocławiu. To obiekt działający przez cały rok, posiadający profesjonalną stację serwisową firmy CamperSystem. Dla gości kempingów jest ona bezpłatna.

2. Pozostając we Wrocławiu, ruszyliśmy do firmy ProCamp. To oficjalny dealer marki KNAUS. Na placu mogliśmy zobaczyć wiele kamperów i przyczep kempingowych. Jednym z pojazdów wybraliśmy się na przejażdżkę. Oto podsumowanie w formie transmisji na żywo.

3. Kilkadziesiąt kilometrów w głąb Dolnego Śląska i dotarliśmy do firmy mCamp. To oficjalny dealer marki RAPIDO i Niesmann+Bischoff. Na targach firma miała się zaprezentować na ponad 1000 m2. Co zrobić z kilkudziesięcioma samochodami? Zabrać je na kemping i zaprezentować szerokiej publiczności w pięknych okolicznościach przyrody.

ReklamaOdwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie 1
4. Kolejna ekipa zwiedziła firmę AutoMobil w Wejherowie. To tam mogliśmy zapoznać się z ofertą marki Benimar.

5. Kolejną firmą było CarGO!, oddział Pomorze z Wejherowa.

6. Kamper vanem firmy balcamp.pl pojechaliśmy na kemping Camp66. To tam zrealizowaliśmy sporo ujęć m.in. z drona. Piękny widok na Śnieżkę - gratis :)

7. Campery Złotniccy to kolejna firma, ale tym razem zlokalizowana niedaleko Warszawy. Prócz dużej floty pojazdów na wynajem, znajdziemy tu nową markę - Benimar.

8. Kolejną, warszawską firmą był Mobitech Caravan Center. Kilka różnych przyczep oraz kamperów marki Dethleffs, ale też kampery Benimar.

9. Dandis z Dolnego Śląska to firma zajmująca się dystrybucją kamperów Carthago. Na placu mogliśmy zobaczyć nowość, czyli pełną integrę przygotowaną na bazie Mercedesa Sprintera III generacji.

Odwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie 2

Odwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie 3

Odwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie 4

Odwiedziliśmy firmy, które miały pokazać się w Nadarzynie 5

10. Centrum Campingowe zaczynało swoją przygodę w Kutnie, ale dziś mają też oddział w Warszawie. To tam przejechaliśmy się m.in. nowym Concorde’m oraz zapoznaliśmy się z przyczepami marki Dethleffs.