artykuły

PREZENTACJE POJAZDÓW
Najpopularniejszy Roller Team na rynku

Najpopularniejszy Roller Team na rynku

To był absolutny hit sprzedażowy minionego sezonu. Chętnie wybierali go zarówno klienci indywidualni, jak i wypożyczalnie. I trudno się dziwić – jest uniwersalny. Mowa o modelu marki Roller Team z serii Kronos, a dokładniej o 287 TL. Skąd jego popularność?

Pomimo że Kronos 28 TL jest dostępny na podwoziu fiata, to raczej nie było w Polsce klienta, który by się na nie zdecydował. Sto procent zamówień przypadło na Forda Transita, który pod maską ma silnik obarczony niską akcyzą, ale też całkiem sporą moc, bo aż 170 koni mechanicznych. Niezależnie, czy połączymy go z „automatem”, czy z manualną 6-biegową skrzynią, zawsze będzie charakteryzował się wysoką kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na coraz droższy olej napędowy. Nasze testy pokazały, że przy bardzo spokojnej jeździe można zejść nawet do poziomu poniżej 10 l na każde przejechane 100 km.
Pozostając przy samym podwoziu, warto zwrócić uwagę na nowe pakiety, które są już standardem. Mowa tu np. o Radio Packu, który posiada radio DAB, dotykowy wyświetlacz o przekątnej aż 8 cali, system SYNC, USB, Bluetooth, sterowanie głosem i multimedialną kierownicę.
To nadal nie koniec. Konkretne modele przygotowane na sezon 2022 będą wyposażone w reflektory High Series ze światłami doświetlającymi zakręty. To część bogatego pakietu Premium Pack. Otrzymujemy w nim m.in. światła przeciwmgielne, automatyczne światła przednie, zamykany schowek, podgrzewaną przednią szybę czy automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu. Warto również rzucić okiem na design. Zmianom uległ przedni profil, jest zdecydowanie bardziej aerodynamiczny, zamontowano też nowy tylny zderzak. Szerokie drzwi wejściowe to standard.

Kamper nadal będzie mierzył 745 cm długości. W środku znajdziemy 4 miejsca do jazdy i 5 do spania. Na osobne wyróżnienie zasługuje gigantyczny garaż, do którego bez problemu zapakujemy się całą rodziną. Zbiorniki na wodę mają ponad 100 l pojemności a lodówka – aż 140 l. Za ogrzewanie odpowiedzialny jest system gazowy, który dodatkowo możemy wyposażyć w reduktor obsługujący 2 butle gazowe.
Cena modelu 287 TL startuje od pułapu 45 tys. euro netto. Dopłacimy za mocniejszy silnik (1245 euro), automat (1404 euro) i 16-calowe alufelgi (502 euro). Kamper może być w pełni przystosowany do warunków zimowych. Producent daje dwie możliwości: pakiet zimowy oparty na gazie (1245 euro) lub na oleju napędowym (1611 euro). W obu przypadkach systemem grzewczym będzie ten marki Truma. Najwięcej bo ponad 2100 euro, dopłacimy za Start Sat, czyli pakiet obejmujący telewizor, antenę satelitarną i instalację pod cały zestaw.

Dystrybutor: CamelCamp

Artykuł pochodzi z numeru 4 (101) 2021 r. magazynu „Polski Caravaning”.

Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator23.11.20210 zdjęć 2

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 3

  • 2
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 0
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 0
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 1
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 0
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW