To był absolutny hit sprzedażowy minionego sezonu. Chętnie wybierali go zarówno klienci indywidualni, jak i wypożyczalnie. I trudno się dziwić – jest uniwersalny. Mowa o modelu marki Roller Team z serii Kronos, a dokładniej o 287 TL. Skąd jego popularność?
Pomimo że Kronos 28 TL jest dostępny na podwoziu fiata, to raczej nie było w Polsce klienta, który by się na nie zdecydował. Sto procent zamówień przypadło na Forda Transita, który pod maską ma silnik obarczony niską akcyzą, ale też całkiem sporą moc, bo aż 170 koni mechanicznych. Niezależnie, czy połączymy go z „automatem”, czy z manualną 6-biegową skrzynią, zawsze będzie charakteryzował się wysoką kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na coraz droższy olej napędowy. Nasze testy pokazały, że przy bardzo spokojnej jeździe można zejść nawet do poziomu poniżej 10 l na każde przejechane 100 km.
Pozostając przy samym podwoziu, warto zwrócić uwagę na nowe pakiety, które są już standardem. Mowa tu np. o Radio Packu, który posiada radio DAB, dotykowy wyświetlacz o przekątnej aż 8 cali, system SYNC, USB, Bluetooth, sterowanie głosem i multimedialną kierownicę.
To nadal nie koniec. Konkretne modele przygotowane na sezon 2022 będą wyposażone w reflektory High Series ze światłami doświetlającymi zakręty. To część bogatego pakietu Premium Pack. Otrzymujemy w nim m.in. światła przeciwmgielne, automatyczne światła przednie, zamykany schowek, podgrzewaną przednią szybę czy automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu. Warto również rzucić okiem na design. Zmianom uległ przedni profil, jest zdecydowanie bardziej aerodynamiczny, zamontowano też nowy tylny zderzak. Szerokie drzwi wejściowe to standard.
Dystrybutor: CamelCamp
Artykuł pochodzi z numeru 4 (101) 2021 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.