Trans Sas to firma zajmująca się sprzedażą kamperów, z ugruntowaną już pozycją na Górnym Śląsku. Od 6 lat jest autoryzowanym dilerem marek, których nikomu przedstawiać bliżej nie trzeba – Dethleffs i Sunlight. To nie wszystko. Trans Sas sprzedaje też blisko 10-metrowe przyczepy, które wszyscy kojarzymy z Półwyspu Helskiego. Oferta firmy jest kompleksowa.
Na razie jeszcze firma mieści się w Zabrzu przy ulicy Roosevelta 50, ale wkrótce przeniesie
się do nowej siedziby w Bytomiu przy ulicy Żołnierskiej – przy drodze krajowej nr 78, około 2 km od zjazdu z A1. Trans Sas ma rozbudowany serwis, technicy firmy montują wszelkie akcesoria zarówno do kamperów, jak i przyczep. Prowadzone są tu także naprawy uszkodzeń mechanicznych ścian i dachów. – Zajmujemy się elektromechaniką w zakresie montażu systemów multimedialnych, alarmów oraz kamer 360 stopni – opowiadają nam przedstawiciele firmy.
Dużą część działalności Trans Sas stanowi sprzedaż przyczep dwuosiowych o długości 9,5 m, wykorzystywanych najczęściej do wypoczynku na Półwyspie Helskim. – Wraz ze sprzedażą oferujemy transport, ustawienie, montaż przedsionków i podłączenie do kanalizacji – podkreślają.
Przyczepy o mniejszej masie często kupowane są przez wypożyczalnie. Do najpopularniejszych modeli należy Dethleffs C Joy 480 QLK. Mamy tu stosunkowo niewielką masę całkowitą, ale i obszerne wnętrze, w którym bez problemu zmieści się 6 osób.
– Od niedawna na polskim rynku obserwujemy duży wzrost zainteresowania samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. Największą popularnością cieszy się Globetrotter XXL A. Pierwsze modele już sprzedaliśmy, a na kolejne przyjęliśmy zamówienia. Jednak najbardziej cenionym modelem, a zarazem flagowym marki, jest Dethleffs Trend w wersji DBM i EB. Modele te różnią się ułożeniem łóżka w części tylnej kampera. W pierwszym aucie mamy łoże małżeńskie, a w drugim dzielone z możliwością połączenia. Samochody te cieszą się dużą popularnością zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i wypożyczalni
– słyszymy w Trans Sas. Nasi rozmówcy podkreślają, że firma współpracuje z wieloma wypożyczalniami, które chwalą sobie szczególnie wsparcie posprzedażowe.Kolejnym modelem wartym uwagi jest półintegra Dethleffs Just model DBM i EB. – To auto wykonane bardzo starannie, z myślą o fanach caravaningu, gdzie mamy świetny stosunek jakości do ceny. To również pojazd, którym bardzo interesują się wypożyczalnie – podsumowują przedstawiciele Trans Sas.
Artykuł pochodzi z numeru 2 (104) 2022 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.