artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Kampervan w stylu premium
  fot. ACK Kampery Kampervan w stylu premium

Kampervan w stylu premium

Czas czytania 3 minuty

Popyt na kompaktowe, zwinne i funkcjonalne kampervany nie maleje. Widać to zwłaszcza na zagranicznych targach, gdzie strefy pokazujące właśnie te pojazdy są odrębnymi sekcjami. Marka Eura Mobil postanowiła dołączyć do „wyścigu zbrojeń” i zaprezentowała nowy pojazd w jakości premium. Wygląda świetnie!

Trzeba przyznać, że producent do tego zagadnienia podszedł bardzo profesjonalnie. Dla nowej serii kampervanów stworzono oddzielną linię produkcyjną, na której główne miejsce zajęły nie maszyny, a ludzie. Tym samym Eura Mobil Van to pojazd w większej części tworzony ręcznie, co ma swoje odzwierciedlenie w jakości mebli, tapicerek czy samym montażu poszczególnych elementów.

Prawdziwa siła nowego kampervana tkwi w jego pozornie drobnych szczegółach. Do dyspozycji otrzymujemy podwójną podłogę, co pozwala użytkować pojazd przez cały rok, nawet w trudnych warunkach zimowych. We wspomnianej podłodze znajdziemy również kilka schowków. Tam też schowano 100-litrowe zbiorniki na wodę – te są izolowane i podgrzewane. Świetnym rozwiązaniem jest schowek serwisowy, za pomocą którego np. zrzucimy szarą wodę bez potrzeby wychodzenia na zewnątrz. Pod każdym z łóżek zainstalowano specjalne dyski, wpływające na komfort naszego snu. Zgodnie z duchem XXI wieku w środku znajdziemy bardzo dużo złącz elektrycznych: 230 V, 12 V i USB. Te ostatnie schowane są nawet w LED-owych lampkach. A skoro przy energii jesteśmy, to warto nadmienić, że Eura Mobil Van wyposażony jest w baterię litowo-jonową najwyższej klasy o pojemności 100 Ah.

ReklamaKampervan w stylu premium 1
Producent w ofercie zawarł trzy modele: V 595 HB (599 cm długości), V 635 EB (636 cm długości) i V 635 HB (też 636 cm). Najciekawszy jest ten ostatni. W środku znajdziemy 4 miejsca do jazdy i 3 do spania, ale to raczej van przeznaczony dla pary. Tylne łóżko jest nie tylko ogromne (190 x 180 cm!), ale też regulowane elektrycznie. Dzięki temu na czas jazdy możemy tę przestrzeń wykorzystać do transportu bagaży czy rowerów, bez potrzeby użycia dodatkowego, zewnętrznego wieszaka na jednoślady.

Kampery w stanie gotowym do jazdy ważą około 3100 kg. W standardowym wyposażeniu otrzymujemy świetnie zaprojektowaną ściankę działową w pomieszczeniu sanitarnym. Za jej pomocą możemy stworzyć albo dużą kabinę prysznicową, albo przestrzeń toaletową wraz z umywalką i lustrem. W każdej wersji znajdziemy też 90-litrową lodówkę kompresorową. Za ogrzewanie wnętrza i podgrzewanie wody odpowiedzialny jest system dieslowski o mocy 4 kW. Pojazd jest świetnie wyposażony już na starcie, więc nie dziwi krótka lista opcjonalnych dodatków. Znajdziemy tam automatyczną klimatyzację czy wykończenie kierownicy i gałki zmiany biegów w skórze. Za najmniejszy model bazujący na 120-konnym Fiacie Ducato będziemy musieli zapłacić około 53 tys. euro. W naszym kraju do tej kwoty należy doliczyć jeszcze „wysoką” akcyzę – 18,6%.

Dystrybutor: ACK Kampery
kampery.ack.com.pl

Artykuł pochodzi z numeru 4 (101) 2021 r. magazynu „Polski Caravaning”.

ReklamaKampervan w stylu premium 2
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator20.11.2021
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News