Temu kamperowi żaden teren niestraszny. Wysoki prześwit, dodatkowe osłony pod silnikiem i zbiornikami wody, terenowe opony, ale przede wszystkim napęd 4x4. Dołóżmy do tego bardzo ciekawy układ wnętrz i mamy pojazd idealny. Ale nie jest tani. W prezentowanej wersji to koszt ponad 430 tysięcy złotych.
Oglądaliśmy ten pojazd w Warszawskim Centrum Caravaningu - przy okazji polecamy to miejsce. Spotkacie tu prawdziwych caravaningowych pasjonatów.
Dwa tygodnie temu mieliśmy możliwość przetestowania modelu Bürstner Campeo 540 Active 4x4. Pojazd udostępniła nam Grupa Elcamp z Krakowa. Oto relacja Grzegorza Miedzińskiego:
Auto odbieramy w Krakowie, a naszym celem jest Słotwiny Arena w Krynicy-Zdroju. W trasie prowadzi się przyjemnie ale nas ciekawi jak sprawdzi się w terenie. Odbijamy więc w boczną, zaśnieżoną drogę. Napęd 4x4 z silnikiem diesiel 2,2 165KM radzą sobie bardzo przyzwoicie, a duży prześwit i opony BFGoodrigch All-Terrain T/A dobrze się sprawdzają w głębokim śniegu. Warto zwrócić uwagę na dodatkowo montowane oświetlenie LED Light Bar 470 Combi firmy Hella. To wyjątkowa lampa oferująca trzy opcje oświetlenia: bliskiego, dalekiego zasięgu lub połączone - wszystko w jednym pasku świetlnym. Mimo niewielkich gabarytów naszego „mieszkania” (541 cm długości, 205 cm szerokości) bez kłopotu zmieścimy na pokładzie 3 komplety nart, 2 duże torby, plecaki ze sprzętem fotograficznym. Śpi się bardzo komfortowo, a przestrzeń dzienna pozwala na pracę na laptopie przy równoczesnej konsumpcji śniadania i kawy. Bardzo fajny i przydatny podczas zakładania butów narciarskich okazał się elektrycznie wysuwany stopień wejściowy. Campeo 540 Active 4x4 to bez wątpienia ciekawa propozycja dla osób, które chcą się dostać w trudniej dostępne miejsca.