PREZENTACJE POJAZDÓW

8 miesięcy temu  20.03.2017, ~ Administrator   

Strona 1 z 1

No właśnie - dlaczego? Przedstawiciele firmy BusKamper.pl twierdzą, że tradycyjny kamper ma kilka wad, które ograniczają użycie tego typu pojazdów. W związku z tym proponują zupełnie inne rozwiązanie - zabudowę busów osobowych na kampery. Jak to wygląda?

Standardowym kamperem nie zaparkujemy w mieście - mówią przedstawiciele BusKamper.pl. Najczęściej są kierowane na specjalne parkingi albo kempingi poza granicami miast.

Dlatego każdy użytkownik kampera wiezie z tyłu rowery albo skuter. W ten sposób dostaje się do centrum i zwiedza okolicę. Trochę to niewygodne.

Sprawa druga to „osiągi” kamperów:

Tradycyjne kampery są też na ogół wolne i ociężałe. Służą do tego aby zajechać, rozstawić się i wrócić. Poza sezonem są raczej nieużyteczne. Nie bardzo wyobrażam sobie aby można było nimi pojechać w ciągu roku np. do miasta, na zakupy czy do pracy.

Rozwiązanie? Wybrać bus osobowy i „przerobić” go na kamper. Jakie są zalety takiego rozwiązania?

  • Nasze kampery z zewnątrz wyglądają jak normalne mikrobusy osobowe z przyciemnianymi szybami i posiadają ich wszystkie zalety użytkowe.
  • Mogą wjeżdżać i parkować wszędzie w miastach (normalne kampery i przyczepy są kierowane na specjalne parkingi poza miastami).
  • Na kempingach buskampery mogą stać samodzielnie lub z dostawianym pawilonem, który w razie potrzeby można zostawić na miejscu, a autem zwiedzać okolicę.
  • Są szybkie i wygodne, a także zużywają niewiele paliwa (ok 8l/100 ON).
  • Dzięki swoim wymiarom utrzymują się w przedziale niskich opłat auta osobowego na autostradach, promach itd.
  • Montowane wygodne, obracane fotele pozwalają pokonywać nimi bez wysiłku duże odległości.
  • Auto służy cały rok! Latem do podróżowania po Europie, a także uroczych wekendów poza domem.
  • Po sezonie doskonale sprawuje się jako drugi samochód użytkowy w rodzinie.

Jakie auto wybrać do takiej zabudowy? BusKamper.pl wymienia trzy modele: Renault Traffic, Opel Vivaro oraz Nissan Primastar. Argumenty „za” to mnogość części zamiennych i niezbyt wygórowane ceny zakupu. 

W stosunku do konkurencji są przestronniejsze, ciche wewnątrz i niewiele palą (z silnikiem CDTI 2l ok.7-8l/100km) Auta zaprojektowano na bardzo duże przebiegi. Prawidłowo użytkowane przejeżdżają bez problemu  500 a nawet 700 tys km.

W przykładowej wersji podstawowej zabudowy „Voyage” znajdziemy m.in. izolację całego wnętrza, obrotowe fotele, niezależną instalację elektryczną, gazową i ogrzewanie postojowe. Znajdzie się również miejsce na lodówkę, kuchenkę gzową, solidną zabudowę meblową, stół, kanapę  a nawet toaletę jachtową. Łącznie jest to 15 różnych podpunktów z możliwością rozbudowy o zestaw opcji dodatkowych. 

Szczegóły tego rozwiązania można znaleźć na stronie BusKamper.pl

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 9

  • 3
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 3
    POINFORMOWANY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (3)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ Zeb 3 8 miesięcy temu Może te wskazane propozycje vehikułow są dobre, ale ja uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest zabudowa blaszaka np. Fiat Ducato. Traktowany jest jak osobówka, Wszędzie się zmieści, można wszędzie parkować itd. Najważniejsze jest to, że na miejscu nany wszystko czego potrzebujemy dla czterech osób, a dla dwóch - komfortowe warunki. Jedyną wadą jest tylko to, że na początku trzeba trochę zainwestować w zabudowę - ok. 60 tys - 90 tys. Warto rozważyć.
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ Arczi 2 8 miesięcy temu Ok. Wszystko ok. tylko odwiecznego dachu brakuje w vw T 3,4,5, można dołożyć taki dach który mieści się w parkingach i wtedy 4 osoby jadą jak i śpią no i stanąć można. A patrząc na konstrukcje dachu Opla, czy Rano, jest to bardzo trudne. Ostatecznie do Fiata Scudo dałoby się dobrać jakiś dach pozdrawiam Arczi
    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Jack 1 8 miesięcy temu Na bazie t4 buskamper jest the Best. Ale silnik business być 2.5 tdi
    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony