ReklamaA1 - caretta.pl podstrony

PREZENTACJE POJAZDÓW

7 dni temu  20.03.2017, ~ Administrator   

Strona 1 z 1

No właśnie - dlaczego? Przedstawiciele firmy BusKamper.pl twierdzą, że tradycyjny kamper ma kilka wad, które ograniczają użycie tego typu pojazdów. W związku z tym proponują zupełnie inne rozwiązanie - zabudowę busów osobowych na kampery. Jak to wygląda?

Standardowym kamperem nie zaparkujemy w mieście - mówią przedstawiciele BusKamper.pl. Najczęściej są kierowane na specjalne parkingi albo kempingi poza granicami miast.

Dlatego każdy użytkownik kampera wiezie z tyłu rowery albo skuter. W ten sposób dostaje się do centrum i zwiedza okolicę. Trochę to niewygodne.

Sprawa druga to „osiągi” kamperów:

Tradycyjne kampery są też na ogół wolne i ociężałe. Służą do tego aby zajechać, rozstawić się i wrócić. Poza sezonem są raczej nieużyteczne. Nie bardzo wyobrażam sobie aby można było nimi pojechać w ciągu roku np. do miasta, na zakupy czy do pracy.

Rozwiązanie? Wybrać bus osobowy i „przerobić” go na kamper. Jakie są zalety takiego rozwiązania?

  • Nasze kampery z zewnątrz wyglądają jak normalne mikrobusy osobowe z przyciemnianymi szybami i posiadają ich wszystkie zalety użytkowe.
  • Mogą wjeżdżać i parkować wszędzie w miastach (normalne kampery i przyczepy są kierowane na specjalne parkingi poza miastami).
  • Na kempingach buskampery mogą stać samodzielnie lub z dostawianym pawilonem, który w razie potrzeby można zostawić na miejscu, a autem zwiedzać okolicę.
  • Są szybkie i wygodne, a także zużywają niewiele paliwa (ok 8l/100 ON).
  • Dzięki swoim wymiarom utrzymują się w przedziale niskich opłat auta osobowego na autostradach, promach itd.
  • Montowane wygodne, obracane fotele pozwalają pokonywać nimi bez wysiłku duże odległości.
  • Auto służy cały rok! Latem do podróżowania po Europie, a także uroczych wekendów poza domem.
  • Po sezonie doskonale sprawuje się jako drugi samochód użytkowy w rodzinie.

Jakie auto wybrać do takiej zabudowy? BusKamper.pl wymienia trzy modele: Renault Traffic, Opel Vivaro oraz Nissan Primastar. Argumenty „za” to mnogość części zamiennych i niezbyt wygórowane ceny zakupu. 

W stosunku do konkurencji są przestronniejsze, ciche wewnątrz i niewiele palą (z silnikiem CDTI 2l ok.7-8l/100km) Auta zaprojektowano na bardzo duże przebiegi. Prawidłowo użytkowane przejeżdżają bez problemu  500 a nawet 700 tys km.

W przykładowej wersji podstawowej zabudowy „Voyage” znajdziemy m.in. izolację całego wnętrza, obrotowe fotele, niezależną instalację elektryczną, gazową i ogrzewanie postojowe. Znajdzie się również miejsce na lodówkę, kuchenkę gzową, solidną zabudowę meblową, stół, kanapę  a nawet toaletę jachtową. Łącznie jest to 15 różnych podpunktów z możliwością rozbudowy o zestaw opcji dodatkowych. 

Szczegóły tego rozwiązania można znaleźć na stronie BusKamper.pl

  • Udostępnij na:

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 7

  • 3
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (2)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ Arczi 2 6 dni temu Ok. Wszystko ok. tylko odwiecznego dachu brakuje w vw T 3,4,5, można dołożyć taki dach który mieści się w parkingach i wtedy 4 osoby jadą jak i śpią no i stanąć można. A patrząc na konstrukcje dachu Opla, czy Rano, jest to bardzo trudne. Ostatecznie do Fiata Scudo dałoby się dobrać jakiś dach pozdrawiam Arczi
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
  • ~ Jack 1 6 dni temu Na bazie t4 buskamper jest the Best. Ale silnik business być 2.5 tdi
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony