artykuły

prezentacje-pojazdowPREZENTACJE POJAZDÓW
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Debiutuje kolejny bliźniak typoszeregu X250

Debiutuje kolejny bliźniak typoszeregu X250

Czas czytania 3 minuty

Toyota Motor Corporation jest największym producentem samochodów. A teraz do rodziny samochodów użytkowych PROACE dołącza PROACE MAX, który uzupełni ofertę w największym segmencie aut dostawczych. Na rynku debiutuje kolejny furgon łudząco podobny do najpopularniejszej bazy wśród kampervanów.

Typoszereg X250 znany jest na rynku jako Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer czy Opel Movano. Teraz także Toyota skorzysta z platformy Stellantis. Na całym świecie działa obecnie 69 fabryk Toyoty – 26 zakładów jest w Azji, 13 na terenie Ameryki Północnej, 16 w Japonii, 7 w Europie i kolejnych 7 w innych regionach globu.

Gdzie będzie produkowany PROACE MAX? Furgon będzie powstawał w Atessie we Włoszech i w Gliwicach.

Toyota PROACE MAX debiutuje w segmencie dużych vanów

Nowa Toyota PROACE MAX staje się największym autem w gamie Toyota Professional. Klienci mogą wybierać spośród sześciu różnych konfiguracji, dwóch rozstawu osi, trzech długości i trzech wysokości przestrzeni ładunkowej. W swoim największym wariancie Toyota PROACE MAX Electric ma kubaturę użytkową aż 17 m3.

Załadowanie towarów i ich rozładunek jest ułatwiony dzięki drzwiom, których kąt otwarcia wynosi aż 270 stopni, otworowi ładunkowemu o regularnych kształtach, a także niskiemu progowi załadunkowemu.

Najnowsza technologia baterii o lepszej wydajności i zwiększonym zasięgu

Zgodnie z wielotorowym podejściem Toyoty do osiągania neutralności węglowej wszystkie modele PROACE oferowane są z bezemisyjnym, bateryjnym napędem elektrycznym, ale bez konieczności kompromisów pod względem niezawodności i użyteczności. Gama zelektryfikowanych modeli Toyota Professional zapewnia klientom szeroki wybór i przyspiesza redukcję emisji CO2 już dziś.

ReklamaŚT - biholiday 06.03-31.05 Sebastian
PROACE MAX wyposażono w najnowszą odsłonę bateryjnego napędu elektrycznego, a zasięg bezemisyjnego auta wynosi 420 km (wg WLTP).

Wdzięczna baza dla konwersji

PROACE MAX daje oczywiście szerokie możliwości konfiguracji auta zgodnie z potrzebami nabywców. Samochód dostępny jest nie tylko jako furgon, ale także w wersji „Platforma”, jako nadwozie do zabudowy, a także w wariancie brygadowym z podwójną kabiną.

Czy po kamperze Proace Verso Tanuki tylko czekać kolejnego, tym razem większego modelu dla fanów caravaningu? W komunikacie prasowym podkreśla się kompleksową obsługę klienta. Skądinąd japońska marka umacnia swoją pozycję na rynku samochodów użytkowych. W 2022 roku Toyota sprzedała 119 tys. takich pojazdów, a w tym roku ten rekord zostanie pobity. Wraz z rozwojem gamy modelowej koncern rozbudowuje także sieć sprzedaży i poszerza też liczbę akcesoriów do swoich samochodów użytkowych. Szczegóły dotyczące produktów i usług Toyota Professional zostaną ogłoszone jeszcze w listopadzie.

Fot. Toyota


Michał Żak15.11.2023 zdjęć 2
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News