artykuły

aktualnosciAKTUALNOŚCI
ReklamaBilbord - bookingcamper zacznij zarabiac

Webasto po raz szósty

Czas czytania 2 minuty
Webasto po raz szósty

Czytelnicy specjalistycznych magazynów: „Fernfahrer“, „lastauto omnibus“ i „trans aktuell“ wybrali Webasto Najlepszą Marką 2010 roku w kategorii systemów klimatyzacji i ogrzewania dla pojazdów komercyjnych. To już szósta tego typu nagroda dla przedsiębiorstwa z Monachium. Webasto zdobyło 65 proc. wszystkich głosów. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w 18 maja 2010 r. w pałacu Ludwigsburg.
- Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody oraz ogromnego zaufania klientów do naszych produktów – powiedział Philip van Ast, wiceprezes GCS i dyrektor SOE & AM w Webasto AG. - Jeżeli mówimy o komforcie i bezpieczeństwie podczas jazdy, idealna temperatura w kabinie jest
najistotniejszym czynnikiem. Dlatego cieszymy się, że mamy własny udział w zwiększaniu bezpieczeństwa na drodze, zarówno w warunkach upalnego lata, jak i w temperaturach poniżej zera.

Czytelnicy specjalistycznych magazynów: „Fernfahrer“, „lastauto omnibus“ i „trans aktuell“ wybrali Webasto Najlepszą Marką 2010 roku w kategorii systemów klimatyzacji i ogrzewania dla pojazdów komercyjnych. To już szósta tego typu nagroda dla przedsiębiorstwa z Monachium. Webasto zdobyło 65 proc. wszystkich głosów. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w 18 maja 2010 r. w pałacu Ludwigsburg.
- Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody oraz ogromnego zaufania klientów do naszych produktów – powiedział Philip van Ast, wiceprezes GCS i dyrektor SOE & AM w Webasto AG. - Jeżeli mówimy o komforcie i bezpieczeństwie podczas jazdy, idealna temperatura w kabinie jest

ReklamaWebasto po raz szósty 1
najistotniejszym czynnikiem. Dlatego cieszymy się, że mamy własny udział w zwiększaniu bezpieczeństwa na drodze, zarówno w warunkach upalnego lata, jak i w temperaturach poniżej zera.

W 2010 r., wydawnictwo ETM ze Stuttgartu już po raz czternasty przeprowadziło sondaż wśród swoich czytelników, w którym wzięło udział ponad 7700 specjalistów i osób podejmujących kluczowe decyzje w branży pojazdów komercyjnych. Dzięki wysokim kompetencjom czytelników oraz ich regularnemu uczestnictwu w sondażach, nagroda zyskała status ważnego wskaźnika akceptacji danej marki i jej wizerunku w branży.

Oprac. JG


07.06.2010
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News