Już od 6 lat kampania "Bienvenue en France" („Witamy we Francji”) jest nieodłącznym elementem przygotowania się francuskiej branży turystycznej do przyjazdu zagranicznych gości. Na początku sezonu letniego 2010, ATOUT FRANCE ogłosiło VI edycję kampanii. Niezależnie od gałęzi turystyki gościnność jest podstawą wizerunku Francji.
Przedstawiciele branży zrozumieli, że nastawienie do turystów musi być głównym punktem oferty turystycznej. „Gościć lepiej” oznacza więcej sprzedawać, poprzez zbudowanie zadowolenia i przywiązania klienta. Mimo tego turystyczny wizerunek Francji i jej pozycja za granicą nadal spotykają się z krytyką. Dlatego francuska branża podejmuje kroki, by poprawić postrzeganie francuskiej gościnności, a tym samym podnieść jej całościowy obraz jako kierunku turystycznego.
Już szósty rok ATOUT FRANCE włącza się w akcję pod hasłem "gościć lepiej". W jej ramach 70 tys. przedstawicieli francuskiej branży turystycznej, sygnatariuszy karty gościnności, otrzymało w czerwcu tradycyjne "pakiety gościnności". Zawarta w nich broszura ("książeczka gościnności”) ma pomóc przygotować się na przyjęcie klientów z różnych krajów. Książeczka wylicza charakterystyczne cechy i oczekiwania, jakich można spodziewać się ze strony 45 narodowości, odwiedzających Francję. W tym roku uzupełniono listę o 7 nowych narodowości: Bułgarów, Chorwatów, Indonezyjczyków, Filipińczyków, Rumunów, Serbów i Słoweńców. Pakiet zawiera także nalepkę na szybę, wspierającą identyfikację miejsc uczestniczących w kampanii.