Ponad 113 tys. osób odwiedziło zakończone w niedzielę targi Motor Show 2015. Nie zabrakło miłośników „domów na kółkach”.
Motor Show to połączenie czterech salonów: samochodowego, motocyklowego, caravaningowego i truck. 200 wystawcom udostępniono 12 pawilonów oraz teren zewnętrzny – w sumie aż 50 000 m kw. powierzchni wystawienniczej.
Największym zainteresowaniem zwiedzających cieszył się salon samochodowy, obfitujący w tym roku w liczne nowości, które do Poznania przyjechały prosto z Genewy. Premier samochodowych było kilkadziesiąt, prezentowane były również koncepty. A wszystko to z udziałem najważniejszych światowych marek, choć olbrzymim zainteresowaniem cieszył się również (a może nawet przede wszystkim) polski supersamochód – Arrinera.
Tłumnie było również w pawilonach salonu motocyklowego, w których można było zapoznać się z ofertą takich wystawców, jak Harley-Davidson, BMW, Romet, Piaggio, Vespa, Gilera, ASP Group, Triumph, Modeka, KTM, Yamacha, Kawasami, Lidor, Kaliński, Quady Śrem, Parts Europe czy Junak. Motocykl tej ostatniej firmy można było nawet wygrać w konkursie.
Już po raz czwarty odbył się Salon Caravaningowy, który rośnie w siłę z roku na rok. Edycja tegoroczna skupiła kilkudziesięciu czołowych wystawców, takich jak m.in. 2N Everpol, Allcamp, Balcamp, Benimar, BusKamper, Camp Rent, Caravans Mika, Cargo, Dometic Poland, Ebac, Elcamp, Klaja-Bracia Świat Caravaningu, MTM, Multiface, Polkamper, FHU Rybczyńscy, S-Camp, Centrum Campingowe Smolicz oraz Grupa Wadowscy i Waldi. Na stoiskach pawilonu nr 3 prezentowana była oferta przekrojowa – od akcesoriów, poprzez usługi wynajmu i serwisu, po w pełni wyposażone campery, które coraz bardziej zasługują na miano „domu na kółkach”. Były też markizy, namioty, panele kontrolne, movery, oświetlnie, zestawy wypoczynkowe, przyczepki i wiele więcej.