artykuły

aktualnosciAKTUALNOŚCI
ReklamaBilbord Ubezpieczenia

PR-em po mapie, czyli o komunikacji w turystyce

Czas czytania 2 minuty
PR-em po mapie, czyli o komunikacji w turystyce

Jakie możliwości daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne – zastanawiać się będą uczestnicy czternastego, bezpłatnego spotkania w ramach projektu „Komu Komunikacja”, które odbędzie się już w najbliższy poniedziałek (27 kwietnia).

Podczas spotkania obecni będą m.in. Iwona i Krzysztof Nowakowie – podróżnicy, którzy dotarli do Singapuru na rowerach, a którzy w Krakowie opowiedzą o tym, czy, co i komu należy komunikować podczas dalekich wypraw. Zasady biznesowej współpracy z podróżnikami przybliży Kuba Rydkodym, bloger-obieżyświat. Prelekcję wygłoszą też odpowiedzialni za Krakowski Szlak Street Artu Karina i Marcin Grygierkowie z PR Inspirations, którzy skupią się na korzyściach z zaangażowania marki w projekty turystyczne. O czynnikach wpływających na turystyczny wizerunek miasta opowie dr Anna Wilkońska, adiunkt w Katedrze Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie, współautorka strategii rozwoju turystycznego Miasta Kraków. Spotkanie zakończy Daria Głownia, manager Zespołu Promocji w Małopolskiej Organizacji Turystycznej, która zwróci uwagę na praktyczne aspekty promowania miejsc na przykładzie Małopolski i Krakowa.

- Przyjrzymy się możliwościom komunikacyjnym, jakie daje podróżowanie, a także sposobom promowania miejsc i regionów – zapowiada Łukasz Majewski, współorganizator akcji „Komu Komunikacja”. - Interesujące informacje dla siebie znajdą jak zawsze u nas specjaliści ds. PR, blogerzy oraz pracownicy biur promocji urzędów miast, gmin czy jednostek na szczeblu wojewódzkim.

ReklamaPR-em po mapie, czyli o komunikacji w turystyce 1
Więcej na: www.komukomunikacja.pl


23.04.2015
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News