Nowe sektory na tegorocznej edycji targów wzbogacą dotychczas prezentowaną ofertę turystyczną. Zmiana terminu imprezy to odpowiedź na oczekiwania branży, ale też i organizacji turystycznych.
Organizator XXI Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2013, firma MT Targi Polska, odpowiadając na sygnały z rynku, zdecydował się na zmiany i wprowadzenie nowości, które pozwolą wystawcom, klientom i zwiedzającym jeszcze efektywniej nawiązywać i podtrzymywać relacje biznesowe, a także lepiej promować i prezentować swoje nowe oferty i produkty turystyczne. Targi TT Warsaw 2013 odbędą się w dniach 28-30 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Biznesowa Polska Rynek turystyczny w Polsce stale zmienia się i poszerza o kolejne obszary. Bardzo prężnie rozwija się baza konferencyjno-kongresowa. Co roku w naszym kraju odbywa się wiele tysięcy spotkań branżowych oraz lokalnych i międzynarodowych imprez typu MICE. Polska jest coraz częściej wybieranym kierunkiem turystyki biznesowej. Rozwija się również krajowy rynek spotkań. Poza nowymi hotelami powstają wielofunkcyjne hale i centra konferencyjno-wystawiennicze, posiadające nowoczesne zaplecza oraz wysoko kwalifikowaną kadrę. Organizator Targów TT Warsaw 2013, obserwując tendencje na rynku turystycznym, wydzielił osobny sektor dedykowany obiektom konferencyjnym. Do kontaktu z wystawcami zostaną zaproszeni organizatorzy konferencji, szkoleń, wyjazdów motywacyjnych, przedstawiciele stowarzyszeń i towarzystw, agencje PR, jak również przedstawiciele działów marketingu największych firm w Polsce, które mogą w prezentowanych obiektach zorganizować kongres, konferencję, szkolenie czy wyjazd motywacyjny.
Dla firm z tego sektora, MT Targi Polska, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (które objęły patronat nad tą częścią targów) oraz Poland Convention Bureau przygotowują specjalny program merytoryczny, wzbogacający część wystawienniczą.
Dla ciała i duszy W związku z coraz bardziej popularną w naszym kraju turystyką medyczną, oddzielny sektor na TT Warsaw zostanie wydzielony także dla ośrodków SPA, uzdrowisk, klinik, sanatoriów oraz firm organizujących w Polsce pobyty zdrowotne. Turystyka medyczna w Polsce ma bardzo duży potencjał rozwojowy. Przewagą na rynku międzynarodowym jest niewątpliwie profesjonalna kadra medyczna oraz wysoki standard świadczeń zdrowotnych. W polskich klinikach i ośrodkach stosowany jest nowoczesny sprzęt medyczny, zgodny ze światowymi standardami. Dodatkowym atutem są niskie koszty w zestawieniu z dobrą jakością usług. Wiele polskich regionów, m.in. charakteryzujących się mikroklimatem, daje szerokie możliwości poprawy stanu zdrowia i wyglądu ciała, połączonej z wypoczynkiem, regeneracją sił fizycznych i psychicznych, zwiedzaniem atrakcji turystycznych oraz rozrywką. Szacuje się, że od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej nasz kraj odwiedziło już 450 000 turystów medycznych z całego świata.
Bo czasy się zmieniają Kolejną nowością targów TT Warsaw 2013 będzie sektor poświęcony nowym technologiom w turystyce. Dzięki temu goście branżowi zwiedzający będą mogli łatwiej zapoznać się z wszelkimi nowościami tej ważnej dziedziny, wspomagającej rozwój turystyki. W tym sektorze zaprezentowane zostaną m.in. systemy rezerwacyjne i sprzedażowe, programy zarządzania biurami podróży i hotelami, elektroniczne platformy informacji i promocji turystycznych, aplikacje mobilne w obsłudze turystyki wyjazdowej oraz możliwości wykorzystywania mediów społecznościowych w marketingu usług turystycznych. Firmy z branży turystycznej doskonale zdają sobie sprawę z rosnącego znaczenia nowych technologii, które są wyjątkową szansą biznesową. Dzięki nim z dnia na dzień poprawia się dostęp do informacji oraz ułatwia i usprawnia system sprzedaży usług turystycznych. - W związku z tym, że turystyka coraz chętniej korzysta z nowoczesnych urządzeń i rozwiązań, w tym systemów zarządzania, rezerwacji czy kontaktu z klientem, wydawało nam się naturalne wydzielenie oddzielnego sektora dla dostawców tego typu produktów. To z całą pewnością sprawi, że struktura ekspozycji będzie bardziej przejrzysta, a firmom będzie łatwiej dotrzeć do grona zainteresowanych odbiorców. Zależy nam na prezentacji najnowocześniejszych rozwiązań dla turystyki, bowiem jest to niesamowita szansa rozwoju dla tej branży – podkreśla Andrzej Kozłowski, Dyrektor Zarządzający MT Targi Polska. Aby wystawcy i zwiedzający w komfortowych warunkach mogli omówić warunki współpracy czy podzielić się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i uwagami z innymi osobami z branży, organizator targów przygotuje dla nich specjalne strefy do rozmów biznesowych.
Informujemy, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności (dostępną w regulaminie). W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.
Nowe zapisy w Polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.
Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym użytkownikom.
Zapraszamy Cię do zapoznania się ze zmienioną Polityką prywatności (dostępną w regulaminie).