artykuły

aktualnosciAKTUALNOŚCI
ReklamaBilbord - dethleffs 04.06-30.06 Sebastian
Nowe modele amortyzatorów do kamperów

Nowe modele amortyzatorów do kamperów

Czas czytania 2 minuty

W czerwcu BILSTEIN wraz z Deimann Fahrwerktechnik zaprezentowali najnowsze modele amortyzatorów dla samochodów dostawczych z gamy Volkswagena. Chodzi konkretnie o modele T5, T6 i T6.1. Innowacyjna technologia amortyzatorów B14 sprawdzi się w samochodach kempingowych.

BILSTEIN zaprezentował właśnie nowe amortyzatory B14 dla modeli VW T5, T6 i T6.1. Model amortyzatorów B14 poprawia dynamikę jazdy kamperem, a jednocześnie sprawia, że staje się ona bardziej komfortowa. Po wymianie zawieszenia użytkowe auta prowadzą się zdecydowanie lepiej. Możliwe jest również nieznaczne zmniejszenie prześwitu (od 40 do 70 mm w zależności od modelu), co poprawa wygląd samochodu, ale nie ogranicza jego funkcjonalności. Dzieje się tak, gdyż dzięki nowym amortyzatorom załadowany samochód mniej się przechyla i znacznie lepiej „toleruje ładunek”.

Zmniejszenie skoku roboczego zawieszenia ma w tym przypadku same plusy. Poprawiają się właściwości jezdne, ale nie pogarszają się ani komfort jazdy, ani możliwości załadunku.

Dzieło kooperacji

Firma Deimann Fahrwerktechnik od lat specjalizuje się w tuningowaniu samochodów użytkowych. Już w 2013 roku przygotowany przez nich VW T5 wyposażony w gwintowane zawieszenie BILSTEIN zszedł poniżej magicznej bariery 10 minut na legendarnym Nordschleife Nerburgring. Czas okrążenia (tylko 9:57) pozwolił na ustanowienie rekordu Nordschleife dla pojazdów użytkowych.

Całkowicie zmodernizowany system powstał w zgodzie ze standardami jakościowymi producentów samochodów. Konstruktorzy BILSTEIN po raz kolejny poprawili m.in. stabilność charakterystyki tłumienia. Ponadto, nowe powłoki lakiernicze zapewniają lepszą odporność na korozję zawieszenia.

ReklamaŚT - biholiday 06.03-30.06 Sebastian
Najnowsza generacja zawieszenia BILSTEIN B14 to przemyślany, kompletny zestaw dostępny dla niemal wszystkich wariantów T6: zarówno tych dostawczych, jak również luksusowych (Multivan), z krótkim lub długim rozstawem osi, z napędem na wszystkie koła, a także z pakietem na złe nawierzchnie. Nie jest to w żadnym razie propozycja dla tunerów, którzy chcą zmienić swój samochód lub jeździć nim po torze. To raczej coś, co poprawia bezpieczeństwo jazdy i sprawia, że jazda staje się przyjemniejsza. I jak dodaje producent - to również świetny wybór dla osób, które cierpią na chorobę lokomocyjną.

Fot. BILSTEIN


Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News