artykuły

aktualnosciAKTUALNOŚCI
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Nowe modele amortyzatorów do kamperów

Nowe modele amortyzatorów do kamperów

Czas czytania 2 minuty

W czerwcu BILSTEIN wraz z Deimann Fahrwerktechnik zaprezentowali najnowsze modele amortyzatorów dla samochodów dostawczych z gamy Volkswagena. Chodzi konkretnie o modele T5, T6 i T6.1. Innowacyjna technologia amortyzatorów B14 sprawdzi się w samochodach kempingowych.

BILSTEIN zaprezentował właśnie nowe amortyzatory B14 dla modeli VW T5, T6 i T6.1. Model amortyzatorów B14 poprawia dynamikę jazdy kamperem, a jednocześnie sprawia, że staje się ona bardziej komfortowa. Po wymianie zawieszenia użytkowe auta prowadzą się zdecydowanie lepiej. Możliwe jest również nieznaczne zmniejszenie prześwitu (od 40 do 70 mm w zależności od modelu), co poprawa wygląd samochodu, ale nie ogranicza jego funkcjonalności. Dzieje się tak, gdyż dzięki nowym amortyzatorom załadowany samochód mniej się przechyla i znacznie lepiej „toleruje ładunek”.

Zmniejszenie skoku roboczego zawieszenia ma w tym przypadku same plusy. Poprawiają się właściwości jezdne, ale nie pogarszają się ani komfort jazdy, ani możliwości załadunku.

Dzieło kooperacji

Firma Deimann Fahrwerktechnik od lat specjalizuje się w tuningowaniu samochodów użytkowych. Już w 2013 roku przygotowany przez nich VW T5 wyposażony w gwintowane zawieszenie BILSTEIN zszedł poniżej magicznej bariery 10 minut na legendarnym Nordschleife Nerburgring. Czas okrążenia (tylko 9:57) pozwolił na ustanowienie rekordu Nordschleife dla pojazdów użytkowych.

Całkowicie zmodernizowany system powstał w zgodzie ze standardami jakościowymi producentów samochodów. Konstruktorzy BILSTEIN po raz kolejny poprawili m.in. stabilność charakterystyki tłumienia. Ponadto, nowe powłoki lakiernicze zapewniają lepszą odporność na korozję zawieszenia.

ReklamaNowe modele amortyzatorów do kamperów  1
Najnowsza generacja zawieszenia BILSTEIN B14 to przemyślany, kompletny zestaw dostępny dla niemal wszystkich wariantów T6: zarówno tych dostawczych, jak również luksusowych (Multivan), z krótkim lub długim rozstawem osi, z napędem na wszystkie koła, a także z pakietem na złe nawierzchnie. Nie jest to w żadnym razie propozycja dla tunerów, którzy chcą zmienić swój samochód lub jeździć nim po torze. To raczej coś, co poprawia bezpieczeństwo jazdy i sprawia, że jazda staje się przyjemniejsza. I jak dodaje producent - to również świetny wybór dla osób, które cierpią na chorobę lokomocyjną.

Fot. BILSTEIN


Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News