Kompaktowy van z praktycznymi rozsuwanymi drzwiami w tylnej części nadwozia został udoskonalony pod każdym względem. Powinien znaleźć również swoje zastosowanie w caravaningu. Sześć nowych silników TDI i TSI zużywających nawet o 21 procent mniej paliwa, świeża stylistyka przodu nadwozia w stylu Amaroka i aktualnej generacji T5, wyższa jakość wykończenia wnętrza, wymontowywane siedzenia drugiego rzędu – to tylko niektóre z wielu atutów tego auta.
Ze zrywem
Opcjonalnie Caddy będzie dostępny z efektywnymi 6- i 7-biegowymi przekładniami dwusprzęgłowymi (DSG). Będzie oferowana również wersja z przedłużonym rozkładem osi (Maxi) i – jako jedyny model w tym segmencie – z napędem na wszystkie koła.
Przestrzeń
W obu modelach drugi rząd siedzeń będzie można całkowicie wymontować. W przypadku 5-osobowego Caddy powstanie w ten sposób (przy załadowaniu pod dach) przestrzeń o pojemności do 3.030 litrów; w Caddy Maxi pojemność ta wyniesie 3.880 litrów. Nowym rozwiązaniem jest pakiet Flexsitz-Plus dla Caddy Maxi, który pozwala na przedłużenie długości przestrzeni ładunkowej (po stronie pasażera) do ponad trzech metrów. Równocześnie pojemność wzrasta do 4,7 m3, co jest najlepszym wynikiem w tej klasie. Opcjonalnie będzie można zamawiać Caddy w nowej wersji z trzecią kanapą, czyli z siedmioma miejscami siedzącymi
Kiedy?
Wprowadzenie nowego Caddy na polski rynek planowane jest na przełom września i października. Dilerzy rozpoczną przyjmowanie zamówień w połowie sierpnia.
Oprac. DM
Źródło: Motonews.pl