Szkolenia mają w Frankana/Freiko długą tradycję. Tym razem informowano 220 dealerów i techników o technologii cyfrowej satelitarnej, przekazywano im sztuczki i wskazówki dotyczące prawidłowego montażu oraz instalacji. Jednocześnie odbyło się szkolenie sprzedaży.
Technika wciąż się rozwija i coraz więcej technicznych akcesoriów znajduje się na rynku. Aby nadążyć z rozwojem Frankana i Freiko organizują corocznie szkolenia. Od 17. do 20. lutego br. informowano o cyfrowej technice satelitarnej, która przez przełączenie analogowego na odbiór cyfrowy jest najaktualniejszym tematem.
Kierownik firmy Frankana i Freiko - Klaus Büttner był zadowolony z przedstawicieli marek Camos i tenHaaft, którzy również wzięli udział w wydarzeniu.
Szkolenia firmy Kathrein zostały krótkoterminowo zastąpione przez pracownika firmy Frankany, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem także wywarli na słuchaczach świetne wrażenie.
Z życia wzięte
Równolegle ze szkoleniem satelitarnym odbyło się szkolenie o skutecznej sprzedaży. Na tą okazję zaproszono konsultanta strategii i trenera - Michael Podlunsek z Düsseldorfu, który przykładami z rzeczywistości wyjaśniał zainteresowanym techniki sprzedaży.
- Kto tylko przez cenę sprzedaje, nieuchronnie doprowadzi do ruiny. - przestrzega Podlunsek. - Postaw swoją filozofię w centrum i wymyśl niezwykle oferty. Kieruj się teorią „4A” - Anders Arbeiten Als Andere (Pracuj inaczej niż inni).
Źródło: Frankana GmbH