„Fascynująca przyroda Niemiec” – pod takim hasłem ruszyła kampania internetowa Niemieckiej Centrali Turystyki, której celem jest promocja bogactwa przyrodniczego naszych zachodnich sąsiadów.
Na co zwraca uwagę Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki, pod ochroną znajduje się ponad 1/3 powierzchni Niemiec.
- Właśnie to rozsądne i konsekwentne podejście do ochrony przyrody będziemy wykorzystywać, aby promować Niemcy jako kierunek na urlop na łonie natury, wspierając tym samym zrównoważony rozwój oraz turystykę w regionach wiejskich – mówi.
W centrum kampanii prowadzonej na całym świecie znalazło się 130 regionów chronionej przyrody w Niemczech: 16 parków narodowych, ponad 100 parków krajobrazowych oraz 15 rezerwatów biosfery UNESCO. Jako reprezentację bogactwa przyrodniczego Niemiec wybrano dla potrzeb kampanii 16 wyjątkowych krajobrazów.
- W ubiegłym roku 2,6 miliona Europejczyków wybrało Niemcy jako cel swojej podróży „na łono przyrody”. Należymy więc – obok Austrii i Francji – do najpopularniejszych urlopowych kierunków turystyki przyrodniczej – dodaje Petra Hedorfer.
„Fascynująca przyroda Niemiec” to przede wszystkim kampania online, wykorzystująca komunikację elektroniczną. Bazą są rozbudowane informacje na stronie tematycznej: www.germany.travel/natur. Poznanie bogactwa przyrody Niemiec ułatwiać będzie interaktywna mapa oraz informacje w wielu językach, również w polskim. Nowym elementem jest wyszukiwarka celów podróży (