Za kilka dni (od piątku, 23 marca) na terenach Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach rusza kolejna edycja targów sektora turystycznego – GLOBalnie 2018. To okazja do wymiany informacji, przygotowania się do sezonu letniego, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz poszerzenia swojej oferty.
Organizatorzy – Blue Business Media Sp. z o.o. – zapowiadają, że klienci końcowi będą mieli w tym roku jeszcze więcej możliwość skorzystania z wielu ofert tour operatorów i firm zajmujących się obsługą branży turystycznej, żeglarskiej i wypoczynkowej. Nasza redakcja zadbała, by do wszystkich wystawców, a tych ma być ponad 200, dotarło najnowsze wydanie magazynu „Polski Caravaning”. Skądinąd archiwalne numery PC będą wręczane wszystkim odwiedzającym targi przez urocze hostessy. Tym samym będziemy krzewić ideę caravaningu pośród jakże istotnych z punktu widzenia naszej branży podmiotów: ambasad i konsulatów, urzędów miast i regionów, agencji turystycznych, biur podróży, touroperatorów bazy noclegowej i właścicieli kempingów, sanatoriów, spa, uzdrowisk czy producentów i dystrybutorów sprzętu sportowego.
300 konferencji branżowych
Dwudziesta czwarta edycja targów ma aż dwa regiony partnerskie. Swoje walory turystyczne zaprezentują województwa: dolnośląskie oraz świętokrzyskie. Trzydniowy program imprez obfitować będzie w liczne spotkania z podróżnikami oraz blogerami z branży turystycznej. Czeka nas m.in. spotkanie z Nelą – Małą Reporterką, Jankiem Melą i Janem Dobasem.
Więcej na: http://globalnie.bbmexpo.pl/