artykuły

targiTARGI
ReklamaBilbord Ubezpieczenia zadzwon
Dacia z gamą produktów lifestylowych

Dacia z gamą produktów lifestylowych

Dacia otwiera nowy rozdział w swojej historii i wprowadza nową identyfikację wizualną marki. Już wiemy, co pokaże na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu, trwającym od 17 do 23 października.

Nowe logo wprowadzone jednocześnie na wszystkich modelach samochodów (Spring, Sandero, Logan, Duster i Jogger), nowy wystrój salonów i serwisów, nowy design, nowe kolory… Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu (w hali 6 Paris Expo Porte de Versailles) będzie miejscem, gdzie Dacia po raz pierwszy zaprezentuje szerokiej publiczności całą gamę samochodów opatrzonych nowym godłem marki – Dacia Link. Tworzą je litery „D” i „C” w czystej formie, połączone ze sobą niczym ogniwa łańcucha symbolizujące prostotę i trwałość.

W ten sposób Dacia potwierdza swe wartości. Jest marką oferującą to, co najważniejsze, a jednocześnie atrakcyjne w samochodzie, solidną i outdoorową oraz ekointeligentną (ekonomiczną i ekologiczną).

MANIFESTO CONCEPT ucieleśnieniem wartości marki

Na stoisku odbędzie się światowa premiera koncepcyjnego modelu Dacia MANIFESTO. Ten nie jest zapowiedzią nowego samochodu Dacii, lecz odzwierciedla jej wizję pojazdu posiadającego najistotniejsze elementy wyposażenia, o atrakcyjnym wyglądzie, trwałego, przystępnego cenowo i przyjaznego dla środowiska.

MANIFESTO jest samochodem bardzo kompaktowym, lekkim, zaprojektowanym do jazdy w plenerze, na dużych, otwartych przestrzeniach. Jest praktyczny i bardziej niż kiedykolwiek COOL ze swym pojedynczym i wyjmowanym reflektorem, systemem Media Control czy wreszcie modułem do montażu akcesoriów YouClip, który pojawi się w najbliższej generacji modelu Duster.

ReklamaSródtekstowy YT PC
Gama produktów lifestylowych projektowanych z myślą o ekologii

Plecaki, bidony, czapeczki i płaszcze nieprzemakalne tworzą pierwszą kolekcję produktów lifestylowych marki Dacia. Bogactwo praktycznych produktów przydatnych na spotkania z naturą i wyrażających wartości marki: prostota, trwałość i autentyczność. Produkty, opatrzone nową identyfikacją wizualną marki, wykonane są z materiałów pochodzących z recyklingu (płaszcze nieprzemakalne i plecaki z polycottonu z recyklingu), a także materiałów zrównoważonych (bidony aluminiowe).

Kolekcja zostanie dostarczona do salonów na kartonowych standach pochodzących z odzysku i nadających się do powtórnego recyklingu.

Fot. DACIA


Rafał Dobrowolski11.10.20220 zdjęć 2