TARGI

2 miesiące temu  26.04.2018, ~ Rafał Dobrowolski   

Strona 1 z 2

Przekonać się o tym będzie można podczas 7. edycji targów AiC. Ich areną będzie po raz pierwszy Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Etrong International. 700 wystawców weźmie we władanie 35 000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej.

Świeży pomysł z imprezami rodzinnymi i jeszcze większą dawką doświadczeń – tak zapowiada się najbliższe wydarzenie branży caravaningowej w Chinach. 

- Dzięki nowym terenom targowym nie tylko spełniamy oczekiwania wystawców, ale także uczestników AiC – zapowiada Axel Bartkus, dyrektor generalny w Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd.

All in CARAVANING (AiC)

Przenosiny do większego i nowocześniejszego centrum wystawowego w Pekinie to dowód ekspansji imprezy, która w tym roku rozpocznie się już 22 czerwca i potrwa 3 dni. Wspomnijmy tu, że na czas pierwszej edycji AiC prezentowało się ledwie 53 wystawców na powierzchni 5 tys. mkw.

- Z tegoroczną edycją targów awansujemy o poziom wyżej w profesjonalizacji wydarzeń promujących caravaning w Azji - zapowiada Stefan Koschke, dyrektor globalnego działu Caravaning & Outdoor.
- Oprócz wzrostu powierzchni wystawienniczej i liczby wystawców oczekujemy także rekordowej liczby zwiedzających. Te imponujące osiągnięcia AiC dowodzą, że caravaning jest coraz to popularniejszą formą wypoczynku dla chińskiego społeczeństwa, czemu oczywiście sprzyja szybko rosnąca klasa średnia o dużej sile nabywczej, która coraz częściej łaknie podróży domem na kołach.

O rozwoju sektora można też mówić w kontekście dynamicznej ekspansji kempingów i ofert adresowanych do fanów caravaningu. Stąd ambitne plany. Nowy adres targów ma przyciągnąć w tym roku 30 000 odwiedzających. 

Przytargowy kemping

To inicjatywa bez precedensu. Tym samym miłośnicy kamperów i przyczep kempingowych po raz pierwszy będą mogli nocować we własnych domach tuż przy terenach targowych. Międzynarodowe Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Etrong to także bogaty program wydarzeń dedykowanych całym rodzinom. Atrakcje angażujące przybyłych, zabawy i gry zespołowe mają trafić w gusta społeczności chińskiej

- Chcemy, aby caravaning podkreślił emocjonalny charakter tej formy turystyki. Ten aspekt stylu życia jest niezwykle istotny dla chińskich rodzin i stąd idea połączenia tradycyjnej formuły targów z rozrywką dla całej rodziny - podkreśla Stefan Koschke.

Wspomnijmy tu np. inicjatywę "Festiwal Żywności" obliczoną na promocją prawdziwych niemieckich specjałów i jednocześnie tradycyjnych lokalnych przekąsek. Dodajmy szkolenia techniczne czy biznesowe, by mieć pewność, że organizatorzy AiC pilnie odrobili lekcję od doświadczonych kooperantów z Europy.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 2

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony