artykuły

targiTARGI
ReklamaBilbord - wyprawa
All in CARAVANING 2025 – rekord pobity

All in CARAVANING 2025 – rekord pobity

Czas czytania 3 minuty

11 maja zakończyły się w Pekinie targi caravaningowe. Organizator w podsumowaniu podkreśla, że tegoroczne wydarzenie zapisało się wzrostem uczestników aż o 51 procent w porównaniu z poprzednią edycją.

Pomimo ulewnych deszczów, entuzjazm publiczności nie osłabł, a tegoroczne targi All in CARAVANING (w skrócie: AIC) odwiedziło 18 268 osób – co stanowi imponujący wzrost o 51% w porównaniu z poprzednią edycją. Wśród zwiedzających stoiska odnotowano fanów caravaningu z 41 krajów – najwięcej z Niemiec, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii, Korei Południowej, Japonii, RPA, Francji, Dubaju, Mongolii, Malezji, Australii i Arabii Saudyjskiej.

W tym roku tereny targowe Beijing Shougang Convention & Exhibition Center zajęły łączną powierzchnię 27 000 metrów kwadratowych. Wystawiało się tu ponad 100 firm z Chin i zagranicy. Najnowsze produkty i innowacje sprawiły, że stoiska były pełne gości. Według wstępnych szacunków 90% wystawców jest w pełni usatysfakcjonowanych rozmowami biznesowymi – zdecydowana większość z nich zakontraktowała dostawy kamperów, przyczep kempingowych i sprzętu jeszcze w trakcie trwania targów.

Tu wspomnijmy, że od 14 lat targi w Pekinie korzystają ze wsparcia organizatorów CARAVAN SALON w Düsseldorfie. W tym roku targi AIC miały jeszcze lepiej dostosowaną do lokalnego rynku oprawę. Równocześnie z targami odbyły się dwie konferencje na szczeblu eksperckim, podczas których dyskutowano na  na temat trendów. Na seminarium na temat europejskich wymogów prawnych dla pojazdów kempingowych i produktów pokrewnych, Tim Rüttgers, ekspert techniczny z Caravaning Industrie Verband e.V. (CIVD) przedstawił przegląd najnowszych niemieckich standardów certyfikacyjnych, aby pomóc firmom z Chin w ograniczeniu ryzyka eksportowego podczas prób wejścia na rynek europejski.

ReklamaAll in CARAVANING 2025 – rekord pobity 1
- Caravaning w Chinach jest coraz częściej postrzegany nie tylko jako forma wypoczynku, ale jako wyraz nowej, niezależnej kultury podróżowania. I trzeba przyznać, że moda na bezinteresowne podróżowanie zyskuje tu na popularności dużo bardziej niż w Europie czy w Ameryce Północnej - powiedział Daniel Onggowinarso, dyrektor zarządzający europejskiej organizacji branżowej Caravaning Industrie Verband e.V. (CIVD).

Fot. Messe Düsseldorf (Shanghai) Co., Ltd.


Michał Żak27.05.2025
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News