Wiodące w Chinach targi caravaningowe znowu zapisały się rekordowymi wynikami. W porównaniu do poprzedniego roku frekwencja gości na stoiskach wystawców była wyższa aż o 45%. Organizatorzy są pewni, że wielka w tym zasługa wcześniejszego terminu imprezy.
All in CARAVANING (w skrócie: AIC) to od ponad dekady wiodące wydarzenie targowe w Azji. Impreza rokrocznie – nie licząc okresu pandemii – organizowana w stolicy Chin, z każdą kolejną edycją przyciąga więcej wystawców i zwiedzających.
Tegoroczna edycja odbywała się wiosną (od 19 do 21 kwietnia 2024 r.). I to bodaj najważniejsza zmiana w porównaniu do historii imprez, które na tereny Międzynarodowego Centrum Wystawowo-Kongresowego Beiren Etrong przyciągały fanów caravaningu w czerwcu. Organizatorzy są pewni, że to właśnie wcześniejszy termin targów skłonił większą liczbę wystawców i gości targowych do uczestnictwa w wydarzeniu.
W sumie przez 3 dni imprezy stoiska 95 wystawców odwiedziło dokładnie 12 075 fanów caravaningu. Z zagranicy przybyło 326 gości – niby niewielu, ale stanowili oni reprezentację aż 41 krajów.
Na powierzchni 27 000 metrów kwadratowych ekspozycji wewnętrznej i zewnętrznej zaprezentowano dużo więcej marek krajowych i międzynarodowych. Dzięki silnemu wsparciu CARAVAN SALON DÜSSELDORF, AIC 2024 było miejsce premier największych innowacji i nowości w branży. Prócz kamperów i przyczep kempingowych nie zabrakło oczywiście wyposażenia i akcesoriów kempingowych.
Targi w Pekinie od lat korzystają ze wsparcia organizatorów jesiennych targów caravaningowych w Düsseldorfie. A też rozwijają się dzięki współpracy Federalnego Ministerstwa Cyfryzacji i Transportu oraz Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Działań Klimatycznych z Niemiec. I tym razem pawilon niemiecki był mocno eksponowany. Po raz trzeci z rzędu zachęcał do odwiedzin transparentem: „Starter World of Caravaning”. Przyciągał dużą liczbę gości na jazdy próbne kamperami. Tu też miały miejsce konferencje mające na celu wzmocnienie wymiany handlowej.Fot. AIC