Wraz z zamknięciem procesu transakcyjnego pomiędzy grupą Trigano a Protej, Adria Mobil stała się członkiem grupy Trigano. Ta ostatnia jest obecnie w 85% właścicielem marki, zespół zarządzający Adrią ma pozostałe 15% udziałów.
Trigano, dzięki integracji z Adria Mobil, stanie się największą grupą caravaningową w branży. Roczna sprzedaż grupy w 2016 roku wyniosła ponad 1,3 miliarda euro. Dziś jej nazwa skupia około 7000 pracowników, którzy działają w zakładach produkcyjnych na terenie kilku krajów europejskich.
Sama Adria natomiast w 2016 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 335 milionów euro zatrudniając ponad 1600 pracowników. To jedna z wiodących marek na rynku caravaningowym.
Co oznacza zmiana właściciela? Jak tłumaczy Trigano, zostanie zachowana strategia marketingowa marki, tradycje i wartości, dzięki którym wybiła się ona na szczyt. Zostaną zachowane również wszystkie stanowiska pracy we wszystkich fabrykach w Słowenii.