PODRÓŻE

7 miesięcy temu  09.01.2019, ~ Bartłomiej Ryś   

Widok na molo w Sopocie. Kurorty nadmorskie przeżywają w sezonie prawdziwe oblężenie

Widok na molo w Sopocie. Kurorty nadmorskie przeżywają w sezonie prawdziwe oblężenie

I zrobi to bardzo mądrze, bo za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych - podaje portal ttg.com.pl. Polska Organizacja Turystyczna będzie promować nasz kraj w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych oraz państwach azjatyckich.

Prezes POT, Robert Andrzejczyk, w rozmowie z IAR zaznaczył, że aż 75% turystów przybywających do naszego kraju to obywatele Unii Europejskiej. Organizacja, uruchamiając szereg promocji, nie skupi się wyłącznie na krajach Wspólnoty. Celem będą m.in. kraje azjatyckie, z którymi nasz kraj ma dogodne połączenia lotnicze. Mowa tu o np. Japonii, Chinach czy Korei Południowej. Ważnym celem będzie również Izrael. 

„To jest najszybciej rosnący rynek przyjazdów zagranicznych do Polski” – powiedział Robert Andrzejczyk.

Już na wiosnę ponownie zobaczymy hasła #VisitPoland. W ramach tej akcji, do naszego kraju zapraszani będą podróżnicy-blogerzy, którzy poprzez internetowe relacje będą promować wypoczynek w Polsce. W tym roku kampania będzie będzie skierowana przede wszystkim do użytkowników Instagrama. 

„Obrazki, krótkie komentarze plus kulinaria. Kulinaria to jest to na co chcemy postawić w 2019 roku i Instagram jest do tego doskonałym narzędziem.” – powiedział Robert Andrzejczyk.

Więcej na ttg.com.pl

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 2

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony