Wavecamper 4×4 wyposażony jest w dwulitrowy, turbodoładowany silnik o mocy 204 KM z siedmiobiegową automatyczną skrzynią DSG. Charakteryzuje go także stały napęd na 4 koła (4MOTION). Możliwość doposażenia tego wyjątkowego samochodu w blokadę centralnego mechanizmu różnicowego i opcjonalne zawieszenie pneumatyczne sprawia, że tak skonfigurowany bez problemu poradzi sobie na bezdrożach.
W pierwszym kontakcie uwagę przykuwa jego bojowy wygląd. Dzięki zastosowaniu wzmocnionego, terenowego zawieszenia ten kampervan ma prześwit zwiększony o 70 mm, charakterystyczne off-roadowe obręcze kół i terenowe opony. Dolna część pojazdu pokryta jest grafiką wykonaną z folii 3M, a ta oprócz walorów wizualnych chroni również lakier przed uszkodzeniami. Silnik natomiast chroniony jest od spodu aluminiową osłoną. To ważne dla tych, którzy planują przeciskać się tym samochodem przez krzaki i kamienie, a takich przygód w podróżowaniu off-roadowym nie brakuje! Maska również została zabezpieczona folią 3M, a poniżej zainstalowano dodatkowe oświetlenie o mocy 9240 lm i zasięgu ponad 1200 m! Na klapie bagażnika zainstalowano dedykowany bagażnik, na którym znajdują się pełnowymiarowe koło zapasowe, kanister i łopata. Łopata może się przydać, by wyjść z opresji, jeśli ugrzęźniemy w błocie. Dodatkowo w tylnej, lewej części pojazdu znajdują się dwa trapy australijskiego producenta Maxtrax.
Artykuł pochodzi z numeru 5 (107) 2022 r. magazynu „Polski Caravaning”.
Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.