artykuły

przeglad-rynkuPRZEGLĄD RYNKU
ReklamaBilbord - ACSI przedsprzedaż 2025
W podróż modnie ubranym

W podróż modnie ubranym

Czas czytania 1 minuta

Nowa, odważna paleta jaskrawych kolorów połączona ze świeżym spojrzeniem na branding – oto nowa kolekcja Henri Lloyd na wiosnę 2018.

Kolekcja zaprojektowana na wiosnę i lato 2018 promowana jest pod hasłem: „Rozpocznij nową podróż – czas i przypływ nie czekają na nikogo”. Ubrania z tej linii charakteryzują się ciekawym stylem, nowoczesnym wzornictwem i najwyższą jakością, a przeznaczone są i do pracy, i na wypoczynek poza miastem. Casualowe produkty zaskakują feerią barw, przede wszystkim krystalicznym niebieskim, ceramicznym pomarańczem, orzeźwiającą miętą oraz intensywnym granatem. Świeże wzory, projekty, barwy, a do tego wyjątkowa sceneria razem tworzą magiczny klimat.

Klasyczny styl, stanowiący wizytówkę marki, połączono z nowoczesnymi pomysłami, a całość doprawiono smakowitymi akcentami marynarskimi. Jednak nie tylko bezkresne morza czy złociste plaże inspirowały twórców kolekcji – pomysły na nowe wzory, kolory czy kroje odnajdywali w architekturze, grze cieni, malowniczych zakątkach śródziemnomorskich miast. Dzięki temu można wręcz poczuć muśnięcie wiosny na skórze, którego po zimowych miesiącach tak nam brakuje.

Kolekcja zawiera bogatą ofertę zarówno dla pań (sukienki, spódniczki, topy, spodnie, kurtki, bluzki, koszule i wiele innych), jak i dla panów.

Sklep internetowy: www.henrilloyd.pl

Zapraszamy na:
Facebook: Fb.com/henrilloydpl


Krzysztof Dulny 27.04.2018 zdjęć 9
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News