Pomimo nieodpuszczającej epidemii, serwisanci Trumy nie pozostawią samym sobie wczasowiczów, którym w okresie Bożego Narodzenia i Nowego Roku system ogrzewania w kamperze lub przyczepie odmówi posłuszeństwa.
– Chcemy zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę w tym okresie, a jednocześnie chronić naszych pracowników przed Covid-19 – mówi Michael Roither, dyrektor ds. międzynarodowych usług serwisowych i operacji sprzedaży w firmie Truma.
Technicy serwisowi Trumy w Bawarii i Badenii-Wirtembergii będą dyżurować w swoich centralach. W dni świąteczne będą podróżować do klientów na kempingach w regionach, w których uprawia się sporty zimowe (południowe Niemcy), aby świadczyć usługi w zakresie ogrzewania i tym podobnych.
W okresie Bożego Narodzenia i Nowego Roku z serwisem Truma można skontaktować się pod numerem głównym +49 (0) 89 46 17 20 20 oraz pod adresem e-mail service@truma.com. Aby uzyskać informacje o dokładnych godzinach, zobacz www.truma.com/service.
W Austrii Truma nie oferuje żadnych usług ze względu na obecną sytuację związaną z Covid-19.
Obsługę Caravan Park Sexten i kempingów okolicznych w Południowym Tyrolu świadczył będzie partner serwisowy Trumy – PCS Camper Mobile (tel. +39 340 573 6194).
Również w szwajcarskich regionach alpejskich będzie można liczyć na pomoc, a świadczyć ją będą w dniach 24-31 grudnia br. partnerzy serwisowi producenta oraz importer Selzam AG.