artykuły

przeglad-rynkuPRZEGLĄD RYNKU
ReklamaBilbord - bookingcamper zacznij zarabiac

Refleksje po sezonie

Czas czytania 2 minuty
Refleksje po sezonie
Caravaning w Polsce rozwija się i coraz więcej Polaków odwiedza caravaningowe targi w Europie.

Na targach Caravan Salon w Düsseldorfie koncerny Hymer i SEA zaprezentowały szereg nowych produktów i rozwiązań np. zabudów części mieszkalnej. Koncern Hymer wprowadził także na rynek nową markę pod nazwą Carado, która ma być tańszą ofertą dla caravaningowców. Pokazano nowe modele Fiata Ducato, Forda Transita i Mercedesa Sprintera, na podwoziu których będą produkowane kampery tych firm.

Refleksje po sezonie 1


Firma Bońkowsy Caravaning na targach w Düsseldorfie (prezes Dominika Bońkowska z prawej).

W tym roku atrakcyjne cenowo będą pojazdy kempingowe, których produkcja została zakończona. Jeśli chcemy natomiast cieszyć się nowym kamperem w marcu przyszłego roku, już teraz trzeba go zamówić. Osoby, które nie jeździły kamperem mają okazję, by przekonać się o zaletach pojazdu wypożyczając go, zwłaszcza że po sezonie jest 30 % zniżki na wynajem (np. w firmie Bońkowscy Caravaning). Gdy już jesteśmy zdecydowani na kupno, możemy na początek wybrać kamper używany, który jest dużo tańszy, a dostarcza nie mniej radości.

Refleksje po sezonie 2


Kamper nowej marki Carado.

- O tym, że rynek w Polsce się rozwija świadczy liczba sprzedanych kamperów. Jest on jednak ciągle bardzo nieuporządkowany, a klienci zdezorientowani zarówno w ofercie, jak i w niestabilnych przepisach, dotyczących zakupu, rejestracji oraz użytkowania kampera. Ważny jest także serwis, gwarancja na samochód i zabudowę, którą oferują tylko nieliczne firmy w Polsce zajmujące się sprzedażą kamperów - mówi Dominika Bońkowska, prezes firmy Bońkowscy Caravaning.
ReklamaRefleksje po sezonie 3

Oprac. Dorota Nowak

24.03.2009
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News