artykuły

przeglad-rynkuPRZEGLĄD RYNKU
ReklamaBilbord Ubezpieczenia
Potrójna ławka z funkcją spania to od niedawna także akcesoria dodatkowe w postaci toreb pod siedziskiem z możliwością ich wygodnego wysuwania
Potrójna ławka z funkcją spania to od niedawna także akcesoria dodatkowe w postaci toreb pod siedziskiem z możliwością ich wygodnego wysuwania

Przebudowa dostawczaka w kampera jest procesem…

Czas czytania 4 minuty

A co jest początkiem realizacji prac pod tytułem: zabudowuję pojazd typu van czy furgon? Podstawowym elementem będzie podłoga. Jeśli „uszyta na miarę” przez Mobiframe, to otwierasz przestrzeń mieszkalną na kolejne komponenty zabudowy, np. systemy siedzisk z funkcją spania.

Chcesz ułatwić sobie życie na samym początku? Korzystaj tylko z homologowanych rozwiązań! Wyłącznie ze specjalnie przystosowanych (caravaningowych) foteli i systemów mocowania, spełniających wymagania Regulaminów EKG ONZ nr 14 i 17. 
Budujesz kampera? Wiedz, że polska firma Mobiframe od lat z powodzeniem dostarcza swoje rozwiązania, takie jak kanapy, meble, podłogi i obrotnice, także na rynki zagraniczne. Dokonujący konwersji profesjonaliści czy po prostu fani caravaningu skwapliwie korzystają z podłogi klejonej „nakładkowej do środków transportu” – bo tak brzmi nazwa homologowanej propozycji powszechnie kojarzonej z łódzką firmą. I nic dziwnego, skoro po jej montażu przysłowiowa puszka karoserii vana czy furgonu zyskuje pierwszorzędny walor zabudowy kempingowej.
To kompozytowa struktura podłogi jest jej pierwszorzędnym walorem, więc pełni nie tylko rolę nośną i kotwiczną, gwarantuje także satysfakcjonujące właściwości izolacyjne, a też tłumienie hałasu tak zaaranżowanego kampera. Opatentowana podłoga pełni rolę nośną, więc występuje w jednej specyfikacji, gdy mowa o grubości. Poza tym panuje dowolność formowania jej kształtu. I to bodaj najlepsza informacja dla firm, ale też dla wszystkich, którym marzy się samodzielna budowa kampervana. 
Taką podłogę wyciętą pod pożądany wymiar wystarczy… przykleić do fabrycznej podłogi w części użytkowej pojazdu. I dosłownie dzień później możesz wyposażać pokład domu na kołach w kolejne zdobycze systemowej zabudowy. Kompozyt formatki wklejany za przednimi fotelami można zamówić uzbrojony w system gwarantujący elastyczną aranżację kampervana, zwłaszcza gdy zdecydować się na kotwienie w szynach przesuwanych siedzisk z funkcją spania, stolików, mebli itp.
Komfortowa salonka i jednocześnie sypialnia po zmierzchu? Polski producent profesjonalnego wyposażenia do pojazdów kempingowych dowiódł nie tak dawno, że także potrójna ławka dla pasażerów może być wygodna nawet przy dłuższych podróżach. Tu akurat mowa o nowej generacji popularnej kanapy SAF 42/43. Jeszcze łatwiej taką rozłożyć do spania. Kanapa jest oczywiście wyposażona w opcję przesuwania po podłodze do przodu i do tyłu, wzdłuż szyn. Robimy to bardzo płynnie, jedną ręką. W opinii klientów Mobiframe to najlepszy system przesuwu na rynku. Jest też jeszcze jedna bardzo praktyczna nowość – akcesoria dodatkowe w postaci toreb pod siedziskiem z możliwością ich wygodnego wysuwania i pomysłowym stoperem na czas jazdy.
Twój projekt pokładu kampervana to bardziej biuro na kołach dla cybernomadów? Wiedz, że wszystkie fotele pojedyncze Mobiframe mają możliwość regulacji oparcia. Posiadają również możliwość całkowitego położenia oparcia. Dodatkowo, montując obrotową podstawę, zyskujemy kolejną funkcjonalność oparcia, która może przydać się podczas wspólnego biesiadowania. Otóż, obracając fotel w dogodnym dla nas kierunku, zyskujemy miejsce na postawienie dwóch kubków – odpowiednie wycięcia w oparciu fotela już są. Jesteś ciekaw, o jakie dodatkowe akcesoria można rozszerzyć funkcjonalność pojedynczych foteli, odwiedź stronę www.mobiframe.com lub skontaktuj się z doradcą firmy.
Może szukasz złotego środka? RAM03 to bardzo komfortowa dwuosobowa kanapa instalowana w tylnych rzędach kampera. Jest o 30% lżejsza od modelu RAM02. Wielka w tym zasługa konstrukcji mieszanej, tj. stali wysoko wytrzymałościowej i aluminium. I oczywiście sztabu inżynierów z firmy Mobiframe, którzy prace badawczo-rozwojowe potwierdzili satysfakcjonującymi wynikami testów wytrzymałościowo-zderzeniowych. Najnowsza propozycja jest też o tyle ciekawa, że złożona z pojedynczych i indywidualnie regulowanych oparć foteli, a też z możliwością rozsunięcia od siebie, co na czas podróży maksymalizuje komfort do standardu luksusowych autokarów. A to wszystko do osiągnięcia na pokładzie takich modeli pojazdów jak: Fiat Ducato, Citroën Jumper, Peugeot Boxer, Opel Movano, MB Sprinter, VW Crafter, MAN TGE, Renault Master, Iveco Daily i innych. Wspomnijmy, że także takie siedzenie od Mobiframe można zamówić z obrotnicą, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by nasz kamper prócz kapitańskiego fotela kierowcy miał także najbardziej wszechstronną „dwójkę” w szoferce.

Przebudowa dostawczaka w kampera jest procesem… 1
Przebudowa dostawczaka w kampera jest procesem długotrwałym. I pełnym niespodzianek. Zupełnie inaczej będzie, gdy ułatwisz sobie życie na samym początku, tj. zaczynając od uszytej według twojego życzenia podłogi „nakładkowej do środków transportu”Przebudowa dostawczaka w kampera jest procesem… 2
Nie tylko kapitańskie fotele marki Mobiframe można obrócić w tył. Tu wizualizacja obrotowego siedzenia podwójnego w Volkswagenie T6

Artykuł pochodzi z numeru 2 (116) 2024 r. magazynu „Polski Caravaning”.

Chcesz być na bieżąco? Zamów prenumeratę – teraz jeszcze taniej i szybciej.


Administrator26.05.2024
Artykuł powstał we współpracy z marką Mobiframe
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News