Popularnej brytyjskiej marce odzieży sportowej, turystycznej i outdoorowej stuknęła 35-tka.
– W tamtych czasach specjalistyczna odzież była zarezerwowana jedynie dla nieustraszonych odkrywców
– wspominają początki marki jej właściciele, rodzina Black.
– A my po prostu chcieliśmy otworzyć drzwi, wyjść na zewnątrz i dobrze się bawić. I żeby razem z nami mogli to robić inni. Zaprojektowaliśmy więc produkty, na które było stać zwykłych ludzi, aby cieszyli się aktywnością na świeżym powietrzu, nie martwiąc o to, ile to kosztuje.
Ta zasada jest głównym motywatorem ich działalności. Nadal pracują nad sposobami, które pomagają innym przestąpić próg domu bez względu na warunki panujące na zewnątrz. Amatorzy długich trekkingów i miłośnicy spacerów lub włóczenia się bez celu, rowerzyści i właściciele psów, wyprowadzający swoich pupilów, biwakujący pod namiotem i piknikujący nad rzeką, codziennie dojeżdżający do pracy, czekający na przystankach i ogrodnicy, spędzający wiele godzin wśród grządek, turyści, backpackersi i plażowicze, tatusiowie odprowadzający swoje pociechy do przedszkola oraz mamy borykające się z milionem zadań zaplanowanych na dany dzień, a przede wszystkim dzieci, grające w piłkę lub uwielbiające się taplać w kałużach – tym wszystkim osobom Regatta pomogła rozpocząć własną przygodę. Każdy znajdzie w kolekcji marki odzież dopasowaną do ulubionych aktywności, nawet tych najbardziej zwyczajnych i codziennych.
Vogue Williams (DJ Vogue), modelka, piosenkarka i prezenterka telewizyjna, z okazji 35-lecia marki przekonuje innych, że wśród produktów Regatta można dobrać różne części odzieży tak, że będzie się dobrze wyglądać na każdą okazję.– Odzież Regatty to nie tylko ochrona przed wiatrem, deszczem i zimnem, ale także precyzyjnie dobrana kolorystyka i świetne projekty
– przekonuje Vogue.
Regatta zaprasza do świętowania razem z Vogue Williams 35. urodzin marki, kusząc 35-procentowym rabatem na całą nową kolekcję. Promocja obowiązuje do końca października (szczegóły na: www.regatta.pl).
Fot. Regatta Polska