artykuły

przeglad-rynkuPRZEGLĄD RYNKU
ReklamaBilbord - ACSI przedsprzedaż 2025

Prezentacja marki Niesmann+Bischoff

Czas czytania 2 minuty
Prezentacja marki Niesmann+Bischoff
W czwartkowy wieczór, 17 kwietnia 2008 roku , w przeddzień warszawskich Targów Turystyki i Wypoczynku Lato 2008, w siedzibie nowej filii Bońkowscy Caravaning odbyła się premierowa prezentacja jednych z najbardziej luksusowych kamperów w Europie.

Uroczystość miała miejsce w salonie Toyoty Okęcie Prestige Auto w Warszawie, przy alei Krakowskiej 204, a jej celem było przedstawienie prestiżowej marki Niesmann+Bischoff oraz prezentacja modeli samochodów marki Hymer na rok 2008.

Goście
Wśród zaproszonych gości byli m.in. przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki, Polskiej Izby Turystyki, Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz przedstawiciele branży caravaningowej. Jedynym autoryzowanym dilerem Niesmann+ Bischoff w Polsce jest firma Bońkowscy Caravaning. Wieczór VIP-ów był nie tylko prezentacją nowej marki, ale też uruchomieniem kolejnej siedziby firmy – tym razem w Warszawie.

Prezentacja marki Niesmann+Bischoff 1


Dominika Bońkowska na otwarciu imprezy.

Bońkowscy
Firma Bońkowscy Caravaning działa w branży już od 2004 roku i dynamicznie się rozwija: mają centralę w Poznaniu-Baranowie oraz punkty w Katowicach, Szczecinie i Warszawie. Właściciele, Dominika i Darek Bońkowscy, są też autoryzowanymi dilerami Toyoty w Poznaniu oraz BMW w Szczecinie.

Prezentacja
Podczas prezentacji zostały przedstawione najważniejsze fakty z historii Niesmann+Bischoff oraz atuty, które stanowią o przewadze marki nad konkurencją. Największymi zaletami Niesmann+Bischoff są: indywidualne podejście do potrzeb klienta, indywidualny system montażu pojazdów i załoga - rzemieślnicy, którzy są mistrzami w fachu. Samochody wzbudziły duże zainteresowanie, a szczególnie premierowa marka Niesmann+Bischoff.
ReklamaPrezentacja marki Niesmann+Bischoff 2

Wywiad
- Decyzja o współpracy z Niesmann+Bischoff była krokiem w stronę oczekiwań klientów, dla których cena przestała być najważniejszym kryterium. Nabywcy coraz większą wagę przywiązują do jakości i prestiżu – tłumaczyła podczas prezentacji Dominika Bońkowska.

Całą imprezę uświetnił muzycznie zespół Sounds Like Jazz, w składzie Robert Osam – Gyaabin, pianista i Patrycja Modlińska, wokalistka.
Więcej na: www.bonkowscycaravaning.pl

Oprac. Dorota Nowak
Współpraca: Monika Korzyńska
Zdjęcie: Bońkowscy Caravaning


24.03.2009
Obserwuj nas na Google News Obserwuj nas na Google News