Na targach World Travel Show nie zabrakło oczywiście firmy Wadowscy, która w swojej ofercie posiada przede wszystkim kampery używane, jednoroczne ale i doposażone oraz z dużym rabatem względem nowości. Co jest jednak ważne to fakt, że podpytaliśmy przedstawiciela firmy o kulisy współpracy z Zacharem Zawadzkim znanym przede wszystkim dzięki filmom z testów publikowanych na portalu AutoCentrum.
Ale po kolei. Wadowscy na targach zaprezentowali kampery lekko używane z rocznika 2017, więc nadal są to pojazdy z gwarancją producenta. Co więcej, są one bardzo dobrze doposażone, bezwypadkowe i „dotarte” oraz gotowe do drogi co jest ich kolejną zaletą. Największą jest jednak cena: średnio są one około 15% tańsze, niż nowe, więc przekłada się to na realną oszczędność kwoty rzędu 30-40 tys. zł.
- Wystawiamy również faktury VAT a to bardzo ważne dla naszych klientów, którzy kupują auta na firmy, biorą w leasingi - tłumaczył Dominik Przewlekły, szef sprzedaży kamperów w firmie Wadowscy.
Najpierw wypożyczył a potem kupił
Zachar Zawadzki systematycznie publikuje materiały video przede wszystkim z testów samochodów na niezależnym portalu motoryzacyjnym AutoCentrum. Na swoim prywatnym profilu ZacharOFF zajmuje się tak naprawdę wszystkim, co jest związane z szeroko pojętą motoryzacją. Tylko i wyłącznie jego profil na Facebooku śledzi ponad 40 tys. osób. Portal AutoCentrum natomiast może się pochwalić imponującą liczbą ponad 150 tys. subskrypcji na YouTube. Jest to jeden z najpopularniejszych kanałów moto na polskim YouTube’ie (i, co trzeba przyznać, jeden z najbardziej merytorycznych).
W minione wakacje wakacje Zachar postanowił połączyć pasję do motoryzacji z urlopem. Na podróż po słonecznych zakątkach Europy wybrał kampera właśnie z firmy Wadowscy. Na swoich profilach social media publikował mnóstwo zdjęć, nagrał również spontaniczny filmik, na którym wyjaśnił, czym tak naprawdę jest kamper, jak wygląda jego obsługa i opowiedział o swoich odczuciach. Całość została podana w bardzo przystępny sposób.Jak zaczęła się współpraca?
Zachar poznał się z naszym szefem wcześniej w branży stricte motoryzacyjnej. Zawadzki zmęczony typowymi formami turystyki postanowił wypożyczyć od nas kampera. Wypożyczył go, pojechał na urlop a następnie wrócił i go… kupił! Wybrał bardzo racjonalny CaraCompact, nie za duży, nie za mały, ekonomiczny i racjonalny budżetowo. Koszt takiego kampera z pełnym doposażeniem to nieco ponad 200 tys. zł. - mówił nasz rozmówca.
Jak podkreślił przedstawiciel firmy, Wadowscy są bardzo zadowoleni ze współpracy.
Dziś konwencjonalne formuły reklamy nie wystarczają, trzeba próbować czegoś nowego a Zachar może się pochwalić bardzo dużym odbiorem. Zaznaczam, że nie występuje on w żadnej „klasycznej” formie np. w programie telewizyjnym. Media się zmieniają i my musimy iść tym tropem.
Produkty same się jednak nie obronią.
Na naszych barkach spoczywa jeszcze więcej pracy i odpowiedzialności. Bez dobrej obsługi nie sprzeda się nawet najlepszego kampera czy też najlepszej usługi serwisowej.