#camperliebe to niemiecki startup z siedzibą w Berlinie. Kiedy pięciu założycieli Camperliebe spotkało się w 2017 roku i postanowiło zbudować kampera na jego bazę mogli wybrać niemieckiego VW Craftera czy modnego ostatnio MAN’a TGE lub Mercedesa Sprintera. Mogli także jak większość firm w Europie stworzyć swojego campervana na najpopularniejszym Fiacie Ducato. Zamiast tego wybrali dostawczego Hyundaia H350 z eleganckim kokpitem z 8-calowym ekranem dotykowym i wysokoprężnym 2,5l silnikiem spełniającym Euro 6 o mocy 170 KM.
Twórcy modelu CL1 (Borris Haring, Andreas Altkrüger, Martin Riedelsdorf, Karsten Look i Oliver Bombach - dwóch handlowców online, dwóch ekspertów z branży motoryzacyjnej i budowlanej oraz specjalista ds. sprzedaży), nie chcieli zwracać na siebie uwagi tylko faktem wykorzystania zupełnie niepopularnego w caravaningu vana Hyundaia, ale przede wszystkim użyciem go jako bazy dla nowoczesnego samochodu kempingowego. Innowacją i sercem systemu jest tablet sterujący Camperliebe. Zapewnia on monitorowanie, kontrolę i sterowanie systemami samochodu kempingowego takim jak instalacja wodna, oświetlenie, klimatyzacja i akumulatory.
Hyundai H350 Camperliebe CL1 to nowoczesny mobilny apartament technologiczny, którego wnętrze wykonano z jasnoszarego laminatu wysokociśnieniowego (HPL) w połączeniu z alcantarą, który wygląda elegancko i nowoczesne. Jak w każdym campervanie, do wnętrza wchodzimy przez duże odsuwne boczne drzwi. Na pierwszy palnie widać od razu stół jadalny. Dwumiejscowa ławka i podwójne przednie obrotowe fotele to standard w tej klasie pojazdów. Samochód zarejestrowano do jazdy na cztery osoby. „Czwórka” wygodnie rozsiądzie się w jadani a także prześpi się wykorzystując łóżko „na górze” powstające po uniesieniu dachu typu Pop-Top oraz tylne nad lukiem bagażowym. Kompaktowa kuchnią z podwójnym palnikiem, zlewozmywakiem i 130-litrową lodówką,