Odkąd Stellantis uruchomił Centrum Konwersji realizujące program zabudowy i personalizacji Stellantis CustomFit, już ponad 1000 pojazdów wyprodukowanych na specjalne zamówienie opuściło gliwicką fabrykę. Baza pod kampera jest dostępna w czterech długościach i dwóch wysokościach.
Gliwicki zakład Stellantis został wybudowany od podstaw dwa i pół roku temu, by stać się nowoczesnym europejskim producentem dużych pojazdów LCV koncernu: Fiat Ducato, Citroën Jumper, Opel/Vauxhall Movano i Peugeot Boxer. Pojazdy bazowe w wersji furgon są dostępne w czterech długościach i dwóch wysokościach. Dzięki utworzonemu w tym roku Centrum Konwersji CustomFit fabryka może dokonywać ich przekształceń według nawet najbardziej wyszukanych specyfikacji. Stwarza to niezwykle elastyczne możliwości uzupełnienia oferty podstawowej, składającej się z ponad 1300 opcji i dziewięciu odmian silników dostępnych z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Do tego dochodzi szeroka paleta kolorów, w tym specjalnych – komponowanych na zamówienie.
Centrum Konwersji gliwickiego zakładu jest zlokalizowane na specjalnie przygotowanym do tego obszarze hali produkcyjnej, gdzie zbiegają się linie technologiczne wydziałów Montażu i Jakości. To tutaj zespół fachowców dokonuje adaptacji i przebudów modeli Fiat Ducato, Citroën Jumper, Opel/Vauxhall Movano i Peugeot Boxer na podstawie najbardziej nawet wyszukanych projektów. Modyfikacje są wykonywane indywidualnie w każdym pojeździe, a wszystkie elementy wyposażenia są objęte gwarancją.
Fot. Stellantis