Można powiedzieć, że „Polski Caravaning” rośnie wprost proporcjonalnie do zainteresowania tą formą turystyki, na miarę jej popularności. To właściwie nie jest żaden fenomen. Każdy, kto choć trochę orientuje się w zasadach rządzących biznesem, wie, że rynek nie znosi pustki.
Zgodnie z porzekadłem 15 lat temu Sebastian Klauz wraz z zespołem wprowadził na rynek tytuł, który z biegiem lat stał się skupiającym pasjonatów caravaningu i przedstawicieli branży periodykiem. I jak na razie „Polski Caravaning” pozostaje jedynym tego typu magazynem w Polsce. Czy droga do jubileuszowego – setnego – numeru była wyboista, czy szeroka jak autostrada, czy przed pismem rysuje się jasna przyszłość, czy może pojawiają się obawy? O branży, ludziach, zmianach i historii ze współwłaścicielem wydawnictwa Goldman, redaktorem naczelnym „Polskiego Caravaningu”, Sebastianem Klauzem rozmawia redaktor prowadzący Szymon Kwiatkowski. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.