Często w opisach prezentujących najnowsze kampery lub przyczepy możecie znaleźć informację o „podwoziu AL-KO”. O co tak naprawdę chodzi, czym różni się ono od tego „zwykłego” i jakie są główne różnice pomiędzy chociażby wersją 2-osiową a 3-osiową? Już tłumaczymy.
Podwozia AL-KO są, mówiąc krótko, najlepsze jeżeli chodzi o rynek caravaningowy. Dlaczego? Są lekkie i trwałe, oparte na ocynkowanej ogniowo ramie oraz z opracowanym przez AL-KO układzie jezdnym z szerokim rozstawem kół z niezależnym zawieszeniem. Całość sprawia, że prowadzenie nawet bardzo dużego kampera jest lekkie i przyjemne. Zwiększa się też poziom bezpieczeństwa, dynamiki i komfortu jazdy. Trzeba też pamiętać o kilku rozwiązaniach podyktowanych stricte pod kampery jak chociażby obniżenie ramy z tyłu i tym samym poprawienie dostępu do bagażnika (garażu).
Podwozia AL-KO dzielą się na trzy różne rodzaje:
technologia 2-osiowa
technologia 3-osiowa
technologia 13-calowa
Szczegóły można znaleźć TUTAJ